Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

Hej tjejer!

Här hemma rullar vardagen på, nått att göra varje dag utöver det "vanliga" med städ & tvätt osv. Trött e jag med, Nemi sov bra en natt men nu vaknar hon ofta igen....suck....

Nån som är bra på CV? Ska börja söka jobb, har hittat ett som jag tänkte söka!!!

2barnsmamma: Jag är nästan helt 100 på att din dotter på nått vis kommer få reda på det, oavsett om det blir adoption ele inte osv. Det är tufft men berätta för henne.

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Nemi-10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma

Ne underställ behövs inte nu när de är så små, fast det är klart beror juh på hur länge man tänkt vara ute med de små, annars tycker jag ett fleece sätt under funkar kanon om det är riktigt kallt ele nu på hösten under regnkläderna när det är lite extra ruggigt, men det är juh mest till de stora...vantar tycker jag är svårt att hitta som sitter på bra & är varma.

• Trollungarnasmamma

Usch vad tråkigt med sjuka barn Hoppas han krya på sej!

Nemi är så gott som frisk nu, hostar då & då & lite snorig men har aptit & humöret är på topp (ibland)

Nemi lägger sej ofta vid 19 tiden, först välling i famnen sen somnar hon där med oftast, vi skulle vilja att hon somnade själv, men just nu somnar hon så snabbt & smidigt i famnen så vi tar inte den fighten just nu, vi har juh två andra som gärna vill ha lite bokläsning & mys innan de somnar. Så det funkar för oss nu iaf. (och det är juh rätt mysigt)

Tycker inte riktigt om torsdagar, Nemi har sång då & sover inte färdigt på fm för den börjar 10, hon somnar efter den vid 12 tiden. Sover fortf & jag ska hämta de andra två vid kvart i två så då måste jag väcka henne, sen är hon as trött hela em, men jag ska testa och se om hon vill sova en stund till sen efter hon ätit.

• Trollungarnasmamma
    Mysmamma70 skrev 2011-09-22 19:27:43 följande:
    Jag tycker att det är jättekul att jobba halvtid och får massor av energi av det

Vem var det som ville ha hjälp med CV?
    Räcker upp en hand Men har skickat iväg ett nu, var egentligen det personliga brevet som var svårt & målsättningen/profilen....
  • Trollungarnasmamma

Phu har varit på ett monster pass ikväll!! Kommer nog kännas imon, men sååå kul att komma igång med nått & komma hemifrån själv, är aldrig iväg själv..antingen är vi hela familjen, ele jag & barnen ele jag & nått av barnen

Jag längtar lite efter att börja jobba, ele är nog mer en bättre ekonomi kanske...men jag söker jobb nu som jag tycker är intressanta, tillsvidare tjänster ele längre vik. Sambon kommer vara hemma tills januari om nått dyker upp annars är jag hemma tills januari så får jag börjar på timmar på mitt gamla ställe som jag inte trivs nått vidare påObestämd Men men, tycker jag är ute i god tid att söka jobb iaf

Nu ska jag njuta av en god kopp te med min man i höstmörkret, lite tända ljus ( och en liiiiiiten bit choklad )

• Trollungarnasmamma
    Mysmamma70 skrev 2011-09-22 22:51:45 följande:
    Hoppas du hittar ett bra jobb NhjärtaD, jag ser fram emot min första lön nästa månad
    Ja jag hoppas med det, just nu är jag villig att ta vad som helst Men samtidigt är det otroligt viktigt att trivas med det man gör!!! Min man skulle höra lite på sitt jobb med

ahhh de kan jag tänka mej *muttrar* neee skojar!!
    April barn skrev 2011-09-22 23:05:50 följande:
    Någon som har sett eller hört talas om natural babycares blöjor, jag letar som en tok efter dem men de säljs inte någon stans där jag bor, finns inte ens att beställa på nätet då de slutat med den marknaden i sverige Rynkar på näsan Tillsvidare så köper vi alltid libero up&go i stl 6 till sonen, han har aldrig fått röd rumpa. De är helt fria från parfym och sånt så det finns inte mycket mer än den blekta bomullen som kan irritera. 2barnsmamma du kanske skulle testa att byta sort?
    stl 6??? Har jag till min stora pojk
  • Trollungarnasmamma

Hej tjejer!!

Nemi fick tillbaka förkylningen inatt Helt igen täppt....kunde inte sova särskilt mycket & ratade vällingen...stackarn Kan det vara samma ele en ny som de större släpat hem? Hon hann juh knappt bli kvitt den andra!

Mannen min kom hem vid lunch som vanligt idag men efter det tog han alla barnen & stack till leklandet jahopp...var tänkt att jag skulle vila för han vill ha mej pigg & glad Meeen vi ska ha gäster ikväll på vår tacos kväll så då städade jag & bytte gardiner i köket. Nu sitter jag faktiskt här med lite cola & njuter...det kallar jag med vila

Helgen består av tattoomässa och prinsess kalas, D ska jobba söndag fm, och lite gäster nu ikväll....

trevlig helg på er!!

• Trollungarnasmamma
    LokesMammi skrev 2011-09-23 20:57:42 följande:
    hihi, strl 6. Vi har strl 3 på blöjor! Flört
    & vi 4
Svar på tråden December Bebis 2010 :)