Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

Vad är det med våran tjej!!!???

Sen i söndags natt gallskriker hon, spänner hela kroppen, viftar med armarna på nätterna!!! Oftast börjar hon när vi går & lägger oss 22-00....jag är en zombie...ska faktiskt försöka sova nu när hon sover, brukar inte göra det men kommer inte klara denna dagen annars, de andra ska juh inte bli lidande!

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Nemi-10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma
    LokesMammi skrev 2011-10-04 21:30:54 följande:
    Åh, börja det nu! Helvete!!!! Har jag inte sett reklam på! Fan!
    hihihi, sista säsongen medFörvånad
  • Trollungarnasmamma

man får prickarna efter febern när det är 3 dagars febern.

Mamma smurfen: Nemi var med så sjuk för ett tag sen men hon slapp den höga feber, är jobbigt för alla den där förkylningen!!

Nu hoppas jag på en braaaaaaaa natt, hade det varit tänderna borde de väl kommit nu Obestämd
    Orkade inte ens träna ikväll för jag fick inte sova i fm....åååhhh vad jag är gnällig nu

• Trollungarnasmamma

Såg med halva! Mycket rörande! Ska aldrig mer klaga på barnen, har juh turen att få barn!!!

• Trollungarnasmamma
    Mama Jessie skrev 2011-10-06 22:03:05 följande:
    Tänkte likadant, ska aldrig klaga. Får se hur länge det dröjer innan jag glömt det ;)
    hahaha ja, sover hon som hon gjort de senaste nätterna så är det inom några timmar
  • Trollungarnasmamma
    AnnaCL skrev 2011-10-10 13:32:07 följande:
    Här sovs det från 20.00 till 07.30 ungefär. Under natten brukar hon komma till våran säng och somnar då om. Under natten stoppar jag i nappen några gånger. Det funkar mycket bättre nu sedan hon slutade med sista eftermiddagssovningen.

Jag har äntligen tagit tag i jobbsökandet och det är ju inte så jobbigt bara man tar tag i det. Så nu har jag i alla fall ett jobb att börja på när jag slutar föräldraledigheten i juni. Usch jag gruvar mig redan även om jag är glad för att jag fått jobb.
    Hoppas ni har en fin dag, här är det riktigt kallt och mössan har åkt på för min del! 
    När började du söka?

Jag har sökt i snart 1 månad men inget napp ännu, iofs så har knappt de flesta ansökningstiderna gått ur ännu 4 jobb har jag sökt hittills, 3 heltid & 1 75%, men jag söker vidare tills jag får napp!
    Bra att du fick ett jobb nu när du ändå ska vara hemma så länge till
  • Trollungarnasmamma

Nemi sover 2 gånger om dagen mellan 2-4 timmar sammanlagt! Hon är inte redo att sova en gång för det märks tydligt

• Trollungarnasmamma

Och nu när hon sover bra så somnar hon mellan 19-20 och sover till 7, oftast flyttar hon över till vår sång nån gång under natten.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)