December Bebis 2010 :)
Ja jag har också hört att det kan läcka om man sätter ihop den när den inte är torr men testade att torka och det kom ändå några droppar. Får testa den flaskan lite till, kan ju vara fel på just den också.
Ja jag har också hört att det kan läcka om man sätter ihop den när den inte är torr men testade att torka och det kom ändå några droppar. Får testa den flaskan lite till, kan ju vara fel på just den också.

Annnika: jag bor på Orust så jag kan ju absolut träffas! :)
Min lille Tim är inte alls nöjd.. Börjar misstänka kolik.. Vi köper minifom och sempers magdroppar idag, ska man fräsa på med både och eller testa en av dom? Fick ge upp den mjölkfria ersättningen idag, han vägrade äta. Äter inte "gamla" ersättningen bra heller men han äter lite iaf. Och har äntligen somnat efter att ha varit vaken sedan åtta och har gnällt heela dagen.. Jag har nog aldrig känt mig såhär värdelös.
Min lille Tim är inte alls nöjd.. Börjar misstänka kolik.. Vi köper minifom och sempers magdroppar idag, ska man fräsa på med både och eller testa en av dom? Fick ge upp den mjölkfria ersättningen idag, han vägrade äta. Äter inte "gamla" ersättningen bra heller men han äter lite iaf. Och har äntligen somnat efter att ha varit vaken sedan åtta och har gnällt heela dagen.. Jag har nog aldrig känt mig såhär värdelös.
Majorima: vi testar olika grejer. Oftast hjälper ingenting och det är hemskt. Ibland tycker han om när man tar honom under armarna och "sätter" honom i knät och sen "skumpar" upp och ner. Slutar man börjar han skrika igen. Även att ligga mot bröstet när man sitter i en Ikeafåtölj (den som man kan gunga, om du fattar?) och gungar brukar han gilla. Och Bob Marley! Han kan hå från vrålskrik till helt slocknad på 30 sekunder om man sätter på Buffalo soldier. Inte min musiksmak men vad gör man inte.. ;)
Jag kommer väl aldrig ha sex igen, eller få fler barn. Verkar som att jag fått framfall... Gör inte ont eller så, känns inte alls faktiskt men en bit av insidan sticker ut, om man kan säga så. Höll på att svimma av chocken när jag duschade förut. Så nu har jag gråtit i ett par timmar. Känns som jag kan lägga mig ner och dö typ, känner mig jätteäcklig verkligen. Min kropp är rätt värdelös. Jag gör ju fan inte annat än att knipa... Usch, bakslagen avlöser varann :(
Åh cissi, vad glad du gör mig! Hoppas det är så för mig med! Tack för infon
Cissi: och det gick tillbaka? Var det ena väggen då eller? Jag tycker mest det är konstigt eftersom det måste kommit mellan min dusch i fredags och den igår för i fredags var det normalt. Kan man fortfarande gå ut och gå med barnvagnen? Ska boka tid för efterkontroll idag tänkte jag.