Mama Jessie skrev 2011-02-17 13:18:17 följande:
Lika härlig dag idag eller har det vänt igen?
Måste fråga var du köpt den där leoparddräkten, den verkar så himla mysig:)?
Ja, lika härlig dag idag! Förutom att jag är snorförkyld, men Elliot är snäll som aldrig förr. Ligger just nu bredvid mig i soffan och sover
Leoparddräkten köpte jag på tradera. Dom såldes på H&M förr men försvann så enda sättet att få tag på en är att köpa begagnad. Men ja, den är jättemysig! Kolla tradera är mitt tips. Annars vet jag att Lindex har en pyjamas i leopardmönster (nej, jag gillar inte aaaalla leopard)
Igår fick jag mens! Kände verkligen av ägglossningen innan så det kom inte direkt som en chock. Men nåt som är lite sjukt att tänka på är att om jag blivit gravid då hade vi fått barn i oktober. DET är en konstig tanke! Har dock ingen mensvärk alls i princip. Jag har alltid haft väldigt lite mensvärk men jag hade bara liiiite lite molvärk i morse. Inget att klaga på alltså! (Förutom att vi hade tänkt sexa till det i helgen men nu har jag ingen större lust...)
Nu sitter jag och väntar på min sambo som kommer hem snart. Vi ska få besök från TryggHansa. Känner mig inte superpeppad om jag ska vara ärlig men bra att vi får tummen ur och skaffar en försäkring på Elliot. Kommer inte ihåg när det var gravidförsäkringen slutade gälla men inte fel att få en barnförsäkring innan dess.
Kram på er!