Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Mamma smurfen: det lät INTE fel! Funderar också på att testa sempers. Nan ska ju vara snällare mot magen men för vissa bebisar kan det ju vara tvärtom. Värt att testa iaf!

• Momalicious

Känner mig som en klassisk hemmafru när jag sitter iklädd mjukisdress och tittar på Oprah :p ska försöka lägga ner lilla kelgrisen och få på mig kläder och mat i magen.

• Momalicious
    NhjärtaD skrev 2011-01-31 15:14:22 följande:

Njut med första barnet, inte alls samma med andra, tredje osv, då finns massa måsten under dagen innan de andra kommer hem....
    Haha, ja jag kan tänka mig det! Längtar efter fler barn men det får vänta några år, har bestämt att jag ska bli färdig ssk innan vi skaffar nästa och jag har inte ens börjat plugga än haha ;)
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Majorima: ja, jag vet, egentligen vill jag med vara färdig BM men det kommer ju ta evigheter. Får bli ett barn efter ssk utb och nästa efter jag är helt färdig.

Testar lite med sempers ersättning nu. Får se om han blir gladare av den. Hoppas! Annars köper jag nan ha och babysemp bifidus på onsdag.

• Momalicious

Jag känner typ samma lycka som haligh, fast över babysemp istället! Elliot sov 00-6 och sen 6.30 till nu. Jag känner mig pigg(!) för första gången sen han kom utan att min sambo tagit natten. Känns väl lite väl osannolikt att det blev så för första gången denna natten just när vi testade en annan ersättning. Har mamma smurfen att tacka!

Linasmamma: jag får också magknip av bebisskrik! :(

• Momalicious

På BB sa de till oss att bebisar får sova hur mycket de vill så länge de är pigga och äter bra emellan :) med den aptiten är det knappast någon fara ;)

• Momalicious

Och ja, jätteskönt! Hade aldrig kommit på idén att testa med tetra först, är ju självklart bättre än att köpa ett helt paket :) nu ser det ut som han vill fortsätta sova dessutom.

• Momalicious

Idag har Elliot legat och smilat i mängder! Första gången han gör det för att han är glad! Fick några småleenden på film också! Åh vad härligt det var! :D

• Momalicious

Linn78: wow vilken fl! Jag har testat p-ring och det var hemskt. Blev deppig, gick upp typ fem kilo i vikt och dessutom åkte den lätt ut vid sex och så vill jag minnas. Nä fy! Inget bra för mig iaf. Hormonspiral rek jag. Det är det enda hormonpreparatet jag kan ha! Skitbra!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)