Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Ludi: jaya har iaf sagt att hon inte har tid för fl. Mrs T fick ju väldigt tidigt, tror runt v 28.
    Sen vet jag inte.

• Momalicious

Mammasmurfen: så har Elliot hållit på nån månad med :) samma sak med nappen. Igår kunde han t.om. Stoppa in den själv. Han tog tag i den och körde in den i munnen och så blev han jätteförvånad, typ "oj kunde jag det?" haha

• Momalicious

Haligh: fy vad otäckt, hoppas hon blir frisk snart! Kram
    Majorima: vet PRECIS hur du känner, apjobbigt är det!

• Momalicious

Jag har så ont i halsen så att jag varken kan prata eller svälja mitt eget saliv. Har haft ont i typ en månad så borde verkligen kolla upp det. Vill bara gråta typ. Och min sambo kan typ inte vara hemma så jag får vara hemma och gråta för jag har så ont. Låter helt tragiskt ju.

• Momalicious

Jag vet inte hur jag ska göra med ersättningen. Elliot blir tre månader nu i veckan så är ju en stund kvar men vi kör på NAN HA och det finns ingen 2:a, inte här iaf. Men hans eftersom han inte har ont i magen längre så borde vanliga nan funka lika bra. Ska testa när all HA tar slut, har nämligen ett vanligt NAN paket kvar hemma.

Apropå bebisar så hade jag fått blandade känslor. Vill verkligen ha en bebis till men vill absolut gå ner i vikt först, och dessutom så ska/vill jag börja plugga till våren och det går ju inte om jag blir gravid. Ja, finns massa goda anledningar till att låta bli men jag längtar så! Men den som väntar på nåt gott... ;)

Vill dessutom njuta av den familjen jag redan har. Hinna utbilda mig, gifta mig och lite så.

• Momalicious

Min sambo får tillbaka strax under 10 000 på skatten! Underbart trevligt!

Och imorgon ska kanske min underbara svärmor ta Elliot när hon kommer hem från jobbet. Hade varit guld värt med tanke på hur jag mår. Men vi får se. Imorgon kommer iaf min sambo hem vid halv fem istället för efter åtta. Godnatt!

• Momalicious

Min underbara svärmor ska ta Elliot några timmar så jag kan åka till doktorn. Seriöst. Vaknade halv fem av att min hals gjorde så ont att det gjorde ont att andas. Kan inte svälja saliv eller vätska utan att fullkomligt dö och mat ska vi inte prata om. Så NÅNTING är ju fel. Dessutom har jag ont i öronen men det kan ju lika gärna komma från halsen. Vet att några gånger när jag haft riktigt ont i halsen har jag trott att jag fått öroninflammation också men det har bara varit halsen som "strålat" upp i öronen.

Skönt! Usch vad jobbigt det var i morse. Bara grät och sambon var tvungen att gå till jobbet ändå för det var kris för att hans chef inte jobbar denna veckan så är dom typ underbemannade. Tycker iofs det är hans chefs problem och inte vårt, men så är det på såna där små företag. Suck. Tur att jag har min svärmor iaf! 

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
Svar på tråden December Bebis 2010 :)