Momalicious skrev 2010-10-26 08:45:42 följande:
Alltså vårt bostadsbolag (om man nu kan kalla det det) är nog det sämsta, virrigaste företaget i världen. Vår nya lägenhet som vi haft i flera veckor utan att bo där, saknar kyl för den har stått i ett förråd pga förra hyresgästen hade en egen kyl. Nu är tydligen kylen i förrådet borta. Innan den jävla vaktmästaren (som fö väckte mig, ska säga till att dom inte får gå in utan tillstånd från och med nu - han öppnar alltid pm man inte öppnar dörren) fattade vilken lägenhet vad skulle till och hur allt låg till var jag nära att mörda honom. Sen började han babbla om att beställa en ny kyl, vilket hade varit ok om det inte var för att vi ska flytta till helgen och kommer behöva en kyl. Så nu får sambon ringa och skälla lite, jag kommer få ett nervsammanbrott om jag måste prata med en till person som inte fattar vad man säger. Ååh!
Förstår dig....hyresvärdar e verkligen inge skoj. Finns nog inte många bolag som är bra. Alltid strul och styr! Därför känns de så skönt o bo o i hus nu så man slipper "bråka" med hyresvärden jämnt. Hoppas din sambo pratar dem till rätta
Hoppas flytten går bra och att ni hinner komma iordning innan bebis kommer

Ska ni renvoera något? Skoj o se bilderna sen från gekås,hihi! Ska dit i helgen...tyvärr bor jag i västervik så de e ju en bit,annars hade ja kunnat o byta saken åt dig
Precis pratat med F-kassan och jag blir så trött på dem...alltid styr med dem, först ska man fylla i blanketter,sen inte o nu ska jag de igen...allt blir ju så fördröjt så kommer säkert inte hinna få mina pengar inför löningen nästa månad,då kan ju de betala mina räkningar,*morr*
Haha...inget går bra för mig idag el i går. I går gick min mobil sönder,våran damsugare,william tog sönder en tavla så glas över hela golvet,jag spillde cola på våran nya dator så 4 tangenter e skit sega. Ja har sån himla värk i fogar o rygg pga av att ja legat på soffan o sovit då de målas i vårt sovrum! Ja jag skulle kunna fortsätta i evigheter
Sen igår har jag även känt ett kraftigt tryck neråt,precis som om jag e bajsig o magen kniper ihop. Antar det är förvärkar el att bebis tränger ner o fixerar sig??