Haligh skrev 2010-11-24 22:51:27 följande:
Ni som har bäbisar fixerade, ska det kännas som att man har ngt hårt tryckandes neråt? Jag fick veta idag att huvudet ligger djupt fixerat och det känns som man kan tänka sig, ett hårt huvud mellan benen och det är då sannerligen inte skönt! Känns dessutom som att man skadarden lille genom att gå...nöter liksom på skallen...
Man blir lite tveksam om man får vara med här fast man inte skriver 50 inlägg om dagen
Tycker hur som helst att det är väldigt kul att kika med er vad som händer eftersom man är i samma fas allihop, sen förstår jag att ni är lilla kärntruppen som såklart lär känna varandra mkt mer!
Var iaf på sista yoga-passet idag och ut och käkade med några blivande mammor därifrån, supertrevligt! KÄnner verkligen ingen här i stan som har bäbis på g och man har så mkt man undrar över och vill älta liksom...Sovdags nu, 2,5 vecka kvar attt jobba (count-down....) gonatt!
Jag har ett väldigt tryck nedåt och antar att det är för att lillebror är fixerad och ligger så långt ner det går med huvudet..
Så ska du inte känna, jag har varit med från början men tycker bara det är kul att vi är så många nu, ännu fler som kan ge råd och stötta bara
Vad jobbar du med om du fortfarande kan jobba?! Du kanske har skrivit det förut men min hjärna är inte vad den har varit...