December Bebis 2010 :)
Min mage är sjukt bångstyrig. Har aldrig varit så gasig som jag är nu..PUH!
Min mage är sjukt bångstyrig. Har aldrig varit så gasig som jag är nu..PUH!
Här är det huuuur lugnt som helst. Ingen bebis på G alls. Börjar inse att mina förhoppningar om en bebis innan BF kanske inte kommer slå in..Bara för att sonen kom en vecka innan BF har jag såklart hoppats att lillebror i magen också ska komma tidigare...
Varför gör era BM vagninal undersökningar på er och kollar tappen osv?
hur mogen måste man vara för att få en hinnsvepning?
Det är sååå spännande med alla som är på G!
LYCKA TILL!!!
Grattis Delfi. Hoppas allt är bra med er! KRAM
Jaya , wiiiiie bebis! Mrshelgesson...jag var dålig i magen fyra dagar innan min son kom...
Jag va hos BM idag. Vecka 38+1. SF mått 35. Bebis ♥-slag 140. Blt 110/65. Vikt +14.8 kilo. Allt va bra bebis ligger fortfarande fastkilad. Fixerad som bara den. Inte min ordinarie BM. Lite komiskt för så var det när jag väntade sonen också. Då var det inte heller ordinarie näst sista gången och sista BM besöket blev aldrig av för då hade vi vårt mirakel ute hos oss i stora världen.
Var även inne på prenatal pga ändrat rörelsemönster/mindre aktivitet i magen. Men allt såg bra ut och han levde självklart rövare därinne så fort dem satte CTGn på magen. Dock va det en hårdhänt läkare som även hon konstaterade att han ligger djupt fixerad i mitt bäcken.
En liten uppsats om morgonens strapatser..=)