• MFJG

December Bebis 2010 :)

Ps. Någon med tumsugande barn?

• MFJG
    ludicrous skrev 2011-02-14 21:35:36 följande:
    MFJG - det var länge sen vi hörde av dig! :)

Jag tillhör det folkslag som inte tycker man kan skämma bort små bebisar. Kanske med saker, men det fattar dom ju inte ändå :P men man kan inte skämma bort dom med kärlek och närhet. Det är vad de behöver, då ska de få det. Är det så att en bebis sover bäst på mamma, då behöver den närheten. De kommer inte sova där för alltid. Jag kan inte tänka mig att Antonio kommer krypa upp och sova på dig när han e 25 ;)
    high five på den. jag är likadan..=)
  • MFJG

ps. jag läser..men all energi läggs på barnen och hemmet..sen bloggen och fb och sen fl :)

• MFJG

Min lille kille tar inte napp. Han får inte rätt på att få in tummen i munnen fast han kämpar. Han suttar lillfinger!!! Mitt lillfinger! 

• MFJG

Jag längtar efter att få mitt finger tillbaka..äldsta sonen ÄLSKAR sina nappar..

• MFJG

Jag har ingen koll på rutiner. Men dem finns där ;) bara vid olika tider. Stora sonens rutiner har också blivit rubbade sen lillebror kom..

• MFJG

Min lillfis har haft feber i två dagar nu=( Gör så ont i hjärtat!

• MFJG

Hej allihop! Här är jag. Har haft en kaos natt med liten kille. Storebror har börjat på dagis och dragit hem förkylning. Feber och täppt näsa. Vet inte vad jag gjort utan bärsjalen. Fick klä av liten alla kläderna och suga snor mitt i natten. Blir en lugn hemma dag idag..

Han väger över 7 kilo nu vår store lille kille. Eller ja han vägde det för 2 veckor sen.=)

Hoppas det är bra med er alla?? 

• MFJG

Mår sååååå illa! Gjort sen jag vaknade..ingen kräk el diarré än så länge..magsjuk? När brukar kräket komma då?

• MFJG

Haha..inte gravid..vi har haft sex tre gånger på tre månader..jag helammar..senast vi hade sex var kanske 9 dagar sen..så testa gör jag inte på minst en vecka eller två..dessutom kan jag inte redan ha symptom..nej jag har åkt på något skumt..

Svar på tråden December Bebis 2010 :)