December Bebis 2010 :)
Godmorgon!
GRATTIS DELFI!! Krya på dig massor! Vila och läk..
Jag är i vecka 38+3 idag och om jag ska följa mallen så ska det födas barn denna helgen. Min son föddes i vecka 39+0/1 och då ska jag föda antingen lör, sön, eventuellt natten till måndag. Inga känningar dock. Så jag kommer nog inte följa statistiken ;)
ludicrous skrev 2010-12-10 08:09:41 följande:
Morgonsex o kanelkaffe. NÅTT borde ju hända :P
Vi har färdknäppat, jag har druckit hallonbladste, kanelte, hallonblad+kanel+nejlika och ätit färsk ananas. No baby här..Jag skiter i allt det där nu. Inget funkar ändå. Iaf inte på mig...;) Men jag håller tummarna att det har effekt hos dig :D
Momalicious skrev 2010-12-10 07:39:01 följande:
Delifi; härligt att hon äntligen är här men tråkigt att inte förlossning gick som man hade önskat!
Småstadsbönan: håller tummarna att det blir bebis för dig idag! :)
Igår färdknäppade vi. Och.... Ingenting! Molvärk i mage och rygg iofs men inte en endaste förvärk. Suck. Vi hade åtminstone en trevlig stund haha. Är rätt inställd på januaribebis nu iaf.
Jag förstår din längtan och väntan. Jag har trott i veckor att bebis ska komma tidigare/innan BF då han varit fixerad och sen har alla trott att han ska komma tidigare även min BM. Men det är nog bättre att ställa in sig på övertid. Annars går man bara runt och är butter. Bebisen kommer ju förr eller senare. Hoppas du inte avskyr mig för svaret jag gett nu haha..Jag hade nog själv blivit irriterad för en vecka sen. Men nu har jag liksom insett att det inte är lönt att hoppas...längta och vänta gör jag fortfarande. Men jag har ändrat inställning. Man mår faktiskt bättre...