• MFJG

December Bebis 2010 :)

Grattis Linasmamma  och välkommen Maria.

• MFJG
    linasmama skrev 2010-12-08 18:06:53 följande:
    Två dagar gammal var Sixten på bilden

Vilken goding! =) Grattis igen!
  • MFJG

Vi har allt klart. Sängen va redan monterad då sonen slutade med spjälsängen för någon månad sen. Babyskydd har vi fått köpa billigt nyskick beg. Vagnar har vi. Allt är packat och inköpt. Kläder har vi mängder. Det är ju bara 2 år sen i januari som vi blev föräldrar första gången.

Vår hund är ett plåster. I do wonder why? Kolla bild på min blogg ;) 

• MFJG
    Emelle skrev 2010-12-08 21:52:07 följande:
    Ja men det där tror jag stenhårt på!! Djur känner av saker innan de sker. Värkar/vattenavgång inatt för dig min sköna!!

Söta ögon han har med, hundkraken
    Ingen bebis på G. Lugnt som bara den. Inte den fjuttigaste känning. Hunden har nog fel på sin sensor ;)

Däremot har jag gått upp ett härligt kilo på två dagar. Vätskan samlas och mina händer har blivit mycket värre. Kan ju hoppas att det är hormonerna som påverkar. Kände inte mina fingrar när jag vaknade idag och då har jag sovit med skenor hela natten. =(

Nu dags för frukost. Magen RYTER! 
  • MFJG

Just nu skulle jag kunna gnälla ihjäl mig...nån mer?;)

• MFJG

Någon vars hud på magen kliar GALET mycket???

• MFJG

GRATTIS Jaya! =) Underbart!!! =)

Moma - JA jag håller på att bli smått vansinnig av denna klådan!
    Ludi - Hoppas verkligen jag slipper bristningarna..det gjorde jag sist..men då kliade inte magen såhär..=(

• MFJG

microkola OMG att jag inte visste om detta innan. Sätter nog i mig hela skiten idag. Har en kopp te framför mig. Hallonblad + kanelstänger + nejlika...gott?

• MFJG

Jag har inte heller fött än..11 dagar till BF och inga direkta känningar alls..

• MFJG
    AnnaCL skrev 2010-12-09 20:06:49 följande:
    11 dagar här med. Känner rastlöshet under huden. Vill göra mycket men det blir liksom inte av. Kom snart! I min poncho ser jag verkligen ut som barbamamma.
    Jag är också rastlös. 

Ett jäkla tryck neråt nu på kvällen. Känner alla rörelser han gör inuti fissen. Sparkar han så känns det liksom i tappen. Super skum känsla. PLUS dessa förgrömmade ilningar i ljumskarna.. 

När slutar slemproppen återbildas? 
Svar på tråden December Bebis 2010 :)