December Bebis 2010 :)
har inte varit inne på länge och då skrivs det så mycket att jag glömmer mer än hälften av vad jag skulle kommentera.... men det är inget att sörja över iaf :)
Ang ischis så provade jag med akupuntur på den oxå men det gjorde så jävla ont när jag hade varit där och effekten höll bara några dagar så sist jag var där så sa jag att jag inte ville ha några där. Jag lägger mig på spikmattan ist och det hjälper men inte mot foglossningen där måste jag ha akupuntur.
Vet at tjag läste att nån till hade provat akupuntur nu, vem vet jag inte. Men iaf vad mycket nålar du fick i dig.
jag får:
* 1 i varje fot
* 1 ovanför vaden
* 2 i ljumksen
* 1 över blygdbenet
* 2 vid varje höftben ungefär
fast hon känner mig rätt bra så jag får bestämma själv var jag vill ha nålarna.
Fick du el oxå i dom eller var det bara nålar?
Haft onda sd ikväll och det kändes som om nåt var på väg ut genom bena, visst vill jag ha tidigare men INTE så här tidigt får allt knipa minst 8 veckor till sen så kan det sätta igång tycker jag.
ammningsbh har jag 1 från ullared och 1 från kappahl, tycker inte om nån av dom direkt, och vill inte lägga ut så mycket pengar på dom heller eftersom jag bara ammar 3-4 månader.
Jag avskyr att amma, vet inte vrf för när jag inte svettas och när det inte kliar överallt när jag ammar så är det rätt mysigt, men jag svettas som bara den när jag ammar och då börjar det klia överallt drf gillar jag inte att amma så länge.
Fick ÄNTLIGEN besked från fk idag, de bevilja min sjukpenning så nu får jag pengar, har ju fått anstånd med hyran och mitt bolån så nu äntligen kan jag betala det, har jänt mig så stressad pga det.
Men kul för dej iaf, håll lite tummar för mej att det går vägen för mej hos läkaren på fredag!
Mina djur är min livs stora kärlek förutom mamma och bebis i magen så det här är inget enkelt beslut. Jag gråter o gråter o gråter.
Jag önskar att jag bara kunde vakna upp ur den här mardrömmen.

tittat han efter såna tjejer typ på stan med ele osv tänker man....jätte töntigt & osäkert jag vet, men mår man som jag gör för detta med vikt osv så är allt med utseende rätt känsligt....