Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2011-10-03 12:15:46 följande:
    Haha jaså? Måste googla! ;)

Persikans: vi har framåtvänd vagn nu och det älskar Elliot :)
    Blir så tråkigt för mig bara, jag vill ju se honom ;). Men snart kommer ju nya vagnen och då blir det bara framåt

Haha, jag får nog ta och klocka mina duschar också, brukar inte ta många minuter
  • Mama Jessie

Nån här som vill spela lite wordfeud kanske? Jag heter jessi111

• Mama Jessie
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-03 19:10:29 följande:
    linasmamma: tänker på er hoppas allt går bra.

Flickor vad snackar ni om vad är det ni spelar ''nyfiken'' 
    Det är typ alfapet :). Har du en app-telefon kan du spela
  • Mama Jessie

Beställde min från jollyroom, 2600 ca har jag för mig. Färgen Harry tror jag då den var billigare :)

• Mama Jessie

Jag hade faktiskt missat att det var bulldag, har inte lika mycket koll på det längre nu när jag har sagt upp mig från bageriet ;). Även om jag jobbade med att packa bröd så behövde dom ofta extra hjälp efter det såna här dagar, speciellt när det var dags för semlor, blää

• Mama Jessie
    LillSnurr82 skrev 2011-10-04 12:17:42 följande:
    Åhh jag hatar semeldagen, värsta dagen på året, jag spyr!!
    Haha, du behöver ju inte äta någon, nä värsta dagen på året var innan jul när man står i flera timmar i doften av 20 000 vörtbröd. Och så tycker man inte ens om vörtbröd! Tungan ute. Jag är helt nöjd med mitt val att sluta jobba!
  • Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-10-04 12:18:42 följande:
    Jag tror minsann jag fått livmoderinfektion igen. Känns precis så. Yay. Orkar dock inte ta tag i det idag, får bli på fredag när sambon är föräldraledig. Vad är det med min kropp?!
    Usch vad jobbigt! Din kropp är då inte särskilt snäll mot dig, hoppas det blir bättre av sig själv och att det inte är en ny infektion
  • Mama Jessie

Vad roligt Angelique! Skönt att dom håller koll på dig denna gången, får hoppas du slipper HF. Vilken vecka är du i nu?

• Mama Jessie

Suzzy: Gud vad hemskt! Vilken mardröm! Vet dom vad som var fel?

• Mama Jessie
    Stronza simpatica skrev 2011-10-05 16:41:13 följande:
    Ve 17 16+5
    Tiden går fort :). Dags för UL snart igen då :)
Svar på tråden December Bebis 2010 :)