Inlägg från: Mama Jessie |Visa alla inlägg
  • Mama Jessie

December Bebis 2010 :)

På 3:an pratar dom nu om barn som dör i magen

• Mama Jessie
    Momalicious skrev 2011-10-06 21:21:13 följande:
    Okej, men fräckt iaf! :) jag kan känna fantomsparkar ibland. Tycker det är så himla mysigt fastän det bara är tarmarna eller nåt. Ska bli så mysigt när det är dags igen!
    Var det inte du som inte skulle ha fler?Tungan ute Satsa på att bli surrogatmamma kanske ;)
  • Mama Jessie

Min mage var igång rätt bra för ett tag sen, var full rulle på tarmarna och såg t.om ut utifrån som att det var nån som rörde sig där inne, läskigt

• Mama Jessie

Ja jag såg det och grät också. Jag blev så himla glad för deras skull när de fick hämta sin flicka :)

• Mama Jessie

Tänkte likadant, ska aldrig klaga. Får se hur länge det dröjer innan jag glömt det ;)

• Mama Jessie

Jag missade att det var meteoritregn igår, attans, hade velat se. Istället gick jag och la mig efter 21..:)

• Mama Jessie

Jag funderar också på att bara ha en sovstund på dagen. Som det är nu sover han en timme vid 9 och 13.30. Men det är sällan som han faktiskt är trött när jag lägger honom men somnar ändå. Men senaste dagarna har det varit lite svårare att få honom att sova ordentligt på eftermiddagen och i förrgår hoppade han över den luren (förutom 5 min i bilen). Imorn försöker jag nog hålla honom vaken hela förmiddan och hoppas han tar 1,5-2 timmar vila efter lunch

• Mama Jessie

Det handlade ju inte om att tvinga trötta barn va vakna utan man börjar märka att man kanske kan ta bort en sovstund, min tanke är då att han ska sova längre efter lunch. Ska prova vaken till lunch imorn, om han inte sover för dåligt inatt för då behöver han sin fm-lur.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)