December Bebis 2010 :)
Vu kan också gå till BVC när som helst, öppen mottagning tisdag och torsdag. Skönt att inte behöva passa tider
Vu kan också gå till BVC när som helst, öppen mottagning tisdag och torsdag. Skönt att inte behöva passa tider
Moma: tänkte på det där under graviditeten då jag var mer beredd på att han skulle komma på julafton än 1 dec:). Han är född på annandagen va? Det känns ju ändå roligare att fira på riktiga födelsedagen tycker jag och det kan ju va skoj att få paket under fler dagar istället för bara julafton, dra ut på det roliga :).
Ja man kan ju ha kalas tidigare och sen fira på födelsedagen med familjen, de flesta gör väl så.
Haha ja de väljer inte alltid de bästa dagarna, men min unge var smart;)
Vad fint :)
Går han upp bättre i vikt nu?
Hoppas verkligen det går bra angelique! Finns det inget man kan göra? När upptäckte dom hf förra gången?
Suzzy: när gjorde du provet? Har alltid varit mellan typ 8-16 när jag gjort det och raster mellan varje delprov, minst typ 1,5 timme lunchrast så äta och småäta hinner man ju:)
Moma: tror provet kommer gå jättebra! Har du övat nåt?
Suzzy och moma; upplägget är likadant i alla städer, alla raster och alla prov är precis samtidigt:)
Jag kommer få en kallelse snart men det är väl mest att prata skötsel och så tror jag
Vi sov till 8 idag:). Blöjbyte, panodil och nezeril vid 1 och välling och sängbyte vid 6 i och för sig men ändå:)
Han är förkyld, han var snorig några dagar men det har blivit lite bättre, nu hostar han och lite feber igår/natt.
Elliot har väl fått några tänder på em gång nu, får hoppas den bristande matlusten beror på det så det snart blir bättre :)