December Bebis 2010 :)
Suzzy: ungefär så där ser våra dagar ut också. Anton blir uttråkad av att bara va hemma med mig och jag orkar inte roa honom hela dagarna. Men det räcker att komma iväg 1-2 timmar så blir det bra:)
Suzzy: ungefär så där ser våra dagar ut också. Anton blir uttråkad av att bara va hemma med mig och jag orkar inte roa honom hela dagarna. Men det räcker att komma iväg 1-2 timmar så blir det bra:)
Grattis stefanie!
Jag bor i Halmstad
Jag hatar att köra i nya städer, man har ingen koll, kör i fel filer och man kan inte köra hur långsamt som helst heller. Så gäller typ olika trafikregler också, i Halmstad tex så kör ingen efter högerregeln, det bara är så liksom:)
Ha så kul förresten, jag hade gärna följt med dig:)
Moma: känns sådär spännande stå utanför arenan och vänta på dig sen;). Fasen att man inte hade biljett.
Har precis kommit från öppna förskolan. Han tycker det är jättekul och bryr sig inte ett skit om mig där. Han kryper runt och leker med allt och är inte blyg för fem öre:). Hemma däremot leker han bara själv en stund och ska klättra på mig med jämna mellanrum
Jag har lagt till dig gwendylin. Jessi111:)
Grattis! Härligt att Sixten firade dig på rätt sätt:)
Nej barn är väl inte nån riskgrupp, är väl bara gravida, gamla och sjuka. Jag har inte hört nåt om att man ska vaccinera våra småttingar iaf.
Jag vaccinerade mig förra hösten/vintern
Jag vaccinerade mig förra året för det skulle va skönt att slippa ligga med influensa när man har en nyfödd bebis. Annars har jag aldrig tagit sprutan, gjorde inte det när det var sån hysteri mot svininfluensen för 2 år sen heller.
Tror bara jag haft influensa nån gång när jag var liten annars har jag sluppit:).
2 dagar i rad har Anton sovit en halvtimme på förmiddagen och sen 13-15, jätteskönt! Innan sov han en timme åt gången. Får snart prova att helt ta bort fm-luren, men det beror ju såklart på hur natten är.