Cissi7006 skrev 2010-11-26 17:48:46 följande:
Delifi - så skönt att hon vänt sig rätt

'
Har du tittat på Graco vagnarna ännu? Vi hämtade vår idag, och det är ju inte mycket att köra med nu när det är snö, men det visste vi ju eftersom det är en budgetsulky (vi har två vagnar till). Men den är fin och vi känner oss nöjda

Ja det känns så skönt att inte bli igångsatt, fast mannen blev besvikn, han ville veta när hon skulle komma så han kunde säga det till jobbet när han skulle vara ledig :)
Har inte hört ett ljud från dom, men vi ska nog in till Malmö i helgen och titta in där. Kommer bli grymt arg om det visar sig att de har glömt bort att ringa och såld vagnarna.
Tänkte mest ha vår till våren och ha lillfis i sjal den första tiden, så jag hoppas snön inte ligger kvar så länge

MFJG skrev 2010-11-26 18:44:42 följande:
Så skönt att bebis vänt sig rätt!
Hur kokar du ditt te? I kastrull? Dricker du det rent? Hur mycket dricker du.
Jag häller i 5 dl vatten och 2 msk te, sen så låter jag det koka upp och sen så stänger jag av plattan så det får sjuda i ca 10 min. silar det och har honung i. Kokar man det för länge tycer jag det smakar och ser ut som nåt avslaget te.
Här har vi det mys.... vi brukar spla in Robinson och kolla på fredagar, sen så har vi hittat en ny serie på 6:an "spartacus, blood and sand"
Ingen bebis som håller på heller, helt lugnt i magenoch inget tryck neråt, men det blir det lätt när jag går och det gör djävulskt ont