Momalicious skrev 2010-11-19 20:23:22 följande:
usch, jag måste få klaga. jag är sååå trött hela tiden, och dessutom har jag, precis som emelle, fått tillbaka illamåendet. det är myyyycket lindrigare men det kommer då och då och det är inte precis kul bara för att det är bättre än det var.
men den här jäkla tröttheten, förstår verkligen inte. jag gick och la mig vid 22 igår och vaknade när sambon åkte till jobbet vid halv sju. då åt jag lite för jag var hungrig. sen somnade jag om vid åtta och sov till 10.30. Ändå har jag varit dödstrött sen sjutiden. blä.
nu ska jag iaf mysa med sambon i soffan. äta lite chokladpudding med grädde och försöka överleva Idol och en tvättid.
förresten har jag börjat få vääärldens huvudvärk varje kväll nu det senaste. känns som om min hjärna sväller eller nåt. och samma tid varje kväll i princip. sjukt konstigt.
trevlig fredag tjejer!
MItt illamående har sånt tur gått över.
Men trött å fy fasen vad jag är trött, var säker på att jag skulle somna i bilen idag men det gjorde jag inte. Brukar vakna vid 6 när mannen går upp och gör i ordning barnen för dagis, sen när de har åkt vid 7-tiden så somnar jag om och sover till13-tiden ca. Helt sjukt att man kan sova så mycket.
Men idag så har jag iaf köpt nya järntabletter så jag hoppas de hjälper, har ju inte haft några på några veckor, de är ju inte de billigaste direkt.
Grattis Sara hjärtat 
Willes Mamma 08 skrev 2010-11-19 20:46:09 följande:
Fy tusan så orolig jag är nu!
Har inte känt sen i går dag sparkar från bebisen! Alltså sparkar så som jag känner flera gånger om dagen som gör ont o man kan känna en liten fot sticka ut.
I natt o heeeeela dagen idag e bebis skit still. Det enda jag känt är att den ändrar läge,alltså magen ändrar form osv,men det känns ingenting,som de brukar göra....
E så rädd att bebisen e död??el inte mår bra,men de borde den väl om den rör på sig även om ja inget känner?
har lixom väntat hela dagen på att den ska sparka som den brukar,men ingenting..
kan den helt plötsligt sluta upp eller vad?
vågar inte ringa till förlossningen heller!!!
Har den ändrat läge när du har rört dig eller när du varit still?
Äh...skit samma ring förlossningen omedelbart, det måste du kolla.
Kan ju vara det värsta och det kan vara så att navelsträngen kommit i kläm och bebis inte får tillräckligt med syre. SÅ RING NU!!!!!
Håller alla tummar jag har för att allt ska vara bra