Karttikeya skrev 2010-11-23 16:26:28 följande:
Tss, det har jag sagt i alla år också, och i våras drabbades jag! Vänta bara, snart har den muterat sig så att du får det också!

ja det skulle väl vara typiskt

Willes Mamma 08 skrev 2010-11-23 16:28:43 följande:
åh,då får ju du träffa din lilla plutt nästa vecka

gud så mys o veta de!
Längtar såååå efter våran nu!
Speciellt nu när det är 1:a advent.....då vill jag ha min lilla skrutt hos mig...ja utanpå,hihi!
haha...jag är i valet och kvalet, vi ska ju upp till sthlm den 3 december eftersom brosan gifter sig, så jag vill vara med på bröllopet men samtidigt vill ja ha ut henne.
Har inga känningar alls, trodde vattnet gick inatt. Det tryckte på som bara den och det kändes som jag ville pressa ut något. SÅ jag gick på toa och kissade sen så fortsatte trycket som bara den så jag pressade och höll handen under flr jag ville kolla hur det såg ut. Trodde först att det var slemproppen som ville komma ut men det var en klar vattning sak som kom ut och det luktade inget så jag ringde till fl för att höra med dom och vi kom fram till det att eftersom jag hade gjord vändningsförösk tidigare så kunde det vara det som satte igågn rikliga flytningar, skulle det vara vattnet som gick så skulle det forsa eftersom hon ligger så högt upp så det är fritt fram för vattnet att rinna.
Önskar jag kunde känna när förlossingen sätter igång, med William har jag ju totalt oregelbudna förvärkar, tror jag hade några riktigt onda men inte så att man kände att man skulle åka in, slemproppen släppte ju varje gång jag gick på toa men det är ju inte något säkert tecken, ringde ju till förlossningen och de tyckte jag skulle åka in men inte jag. Hade ju inte en enda värk under 50 min så jag var säker på att vi skulle få åka hem, men så blev det inte.