December Bebis 2010 :)
Momalicious skrev 2010-11-24 10:09:04 följande:
Oh shit, snacka om att jag fick världens jäkla hjärtattack när jag gick och kissade och det var BLOD i trosorna. Det har jag ju inte direkt sett på 8 månader så jag fick panik. Ringde förlossningen men hon sa att det inte var någon fara, men att jag skulle hålla koll på det. Hon trodde det kunde bero på att jag hade några värkar igårkväll. Hur mycket jag än vill att han ska komma snart så känns läget allt annat än perfekt nu när jag verkligen är SNORFÖRKYLD. Så, det är bara att väntaHar inatt sovit hela 5 timmar i sträck
KÄnde mig utvilad och pigg när jag vaknade imorse, så jag har lämnat huliganerna på dagis och kände att när jag åkte hem att fasen vad jag mår bra idag, är hemma nån timme nu och börjar få sån huvudvärk. Fattar inte vrf man får det, har inget minne av att jag fick det med WIlliam, tung i ögonlocken lixom.
Cissi7006 skrev 2010-11-24 10:56:45 följande:
Delifi - hur har ni det med snön ner i dina trakter idag? Vi har fått ca 5 cm hittills häruppe i mellanskåne.
Hahaha.....idag när vi skulle gå till dagis så kom vi ner till källaren och ELliot hade inte fått overallen ovanpå skorna så jag satte mig på huk med ena knät i golvet och hjälpte honom, sen att komma upp hahaha..... fick hasa mig på ett knä till en dörr så jag kunde ta mig upp med hjälpa av handtaget. Skulle jag halka så kommer jag defenetivt inte upp, jag måste ha stöd för att komma upp annars funkar det inte.
Skulle ha mina nya vinterstövlar på mig när vi skulle gå,det tog över 15 min!!! att få på mig stövlarna så även om det är snö så får jag nog fortsätta med mina träningsskor, det är såna träningsskor, så längst fram vid tårna är det bara nät så det ska luftas när man tränar. Jag kmemr frysa ihjäl om mina tår kan jag ju säga för stvölarna tänker jag inte kämpa med en gång till

BF-lista