Inlägg från: delifi2 |Visa alla inlägg
  • delifi2

December Bebis 2010 :)

Momalicious skrev 2010-11-24 10:09:04 följande:
    Oh shit, snacka om att jag fick världens jäkla hjärtattack när jag gick och kissade och det var BLOD i trosorna. Det har jag ju inte direkt sett på 8 månader så jag fick panik. Ringde förlossningen men hon sa att det inte var någon fara, men att jag skulle hålla koll på det. Hon trodde det kunde bero på att jag hade några värkar igårkväll. Hur mycket jag än vill att han ska komma snart så känns läget allt annat än perfekt nu när jag verkligen är SNORFÖRKYLD. Så, det är bara att vänta
    Det kan ju vara en teckenblödning som kommer. Men jag förstår om du blev rädd, det skulel jag oxå blivit.

Har inatt sovit hela 5 timmar i sträck är så nöjd så. Fast jag ska lägga mig igen snart.
    KÄnde mig utvilad och pigg när jag vaknade imorse, så jag har lämnat huliganerna på dagis och kände att när jag åkte hem att fasen vad jag mår bra idag, är hemma nån timme nu och börjar få sån huvudvärk. Fattar inte vrf man får det, har inget minne av att jag fick det med WIlliam, tung i ögonlocken lixom.
    Cissi7006 skrev 2010-11-24 10:56:45 följande:
    Delifi - hur har ni det med snön ner i dina trakter idag?

Vi har fått ca 5 cm hittills häruppe i mellanskåne.
    Här ligger snö på markn men inte så mycket mer, fast på vägarna är det nog väldigt halt, ser man på bilarna som kör lite för fort och sladdar.

Hahaha.....idag när vi skulle gå till dagis så kom vi ner till källaren och ELliot hade inte fått overallen ovanpå skorna så jag satte mig på huk med ena knät i golvet och hjälpte honom, sen att komma upp hahaha..... fick hasa mig på ett knä till en dörr så jag kunde ta mig upp med hjälpa av handtaget. Skulle jag halka så kommer jag defenetivt inte upp, jag måste ha stöd för att komma upp annars funkar det inte.
    Skulle ha mina nya vinterstövlar på mig när vi skulle gå,det tog över 15 min!!! att få på mig stövlarna så även om det är snö så får jag nog fortsätta med mina träningsskor, det är såna träningsskor, så längst fram vid tårna är det bara nät så det ska luftas när man tränar. Jag kmemr frysa ihjäl om mina tår kan jag ju säga för stvölarna tänker jag inte kämpa med en gång till
  • delifi2

Hur många är det som är aktiva i den här tråden egentligen??

Flera namn jag inte känner igen

• delifi2
    Jaya skrev 2010-11-24 11:23:15 följande:
    Alltså... shit vad jobbigt! Nu känner jag mig som en gammal nucka! Satte mig precis vid datorn och nös, och blev alldeles blöt mellan benen! JAG KISSADE NER MIG! :-O
    Första tanken var i alla fall det, sedan kom andra tanken, tänk om det var vattnet?!?

Har satt på mig ett trosskydd nu, för om det inte är vattnet så är jag inkontinent så då gör trosskyddet nytta i alla fall Skrattande

En 22 åring som kissar ner sig... mycket bra, mycket trevligt... *SUCK*
    Är du säker på att det var kiss och inte vattenflytningar?
    GLöm inte knipa, det har jag redan lärt mina tonårsdöttrar att det är den viktigaste träningen för oss tjejer
  • delifi2

Gravid   BF-lista  Gravid

12/12 delifi2 (35 år) 5 barnet. Skåne/Trelleborg
    19/12
    Jaya (22 år) första barnet Blekinge
    21/12
    2 barns mamma84 (26år) tredje barnet (05-08) danmark/Riktiga datumet kommer 30 nov
     25/12 Cissi7006 (40år) fjärde barnet (96-97 och 09) skåne

• delifi2
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 11:33:15 följande:
    Shit ja nu e det onsdag bara torsdag och fredag sen helg sen måndag och sen ojoj Tisdagen då jag ska se honom och prata med läkaren HERREGUD jag vet inte vad jag vill tänk om han säger ja nu ska vi bara låta dig vänta några dagar kanske 5 dagar jag vet inte och så kommer han ut eller tänk om han säger vad tycker du ska vi ta honom ut idag ? ååååh jag kommer ju dö av bara tänka på detta nu
    Men de tar väl inte ut honom samma dag när ni är inne på koll, det brukar man ju inte göra utan vänta 1 dag till iaf eller är det annorlunda i danmark?
  • delifi2
    Jaya skrev 2010-11-24 11:41:19 följande:
    Jag har ärligt talat ingen aning, men det kändes som om det rann ner på benen .-( Jobbigt...

Vilken lista ska vi göra tjejer?
    Tycker vi fortsätter med den listan vi har börjat med, vi skriver den ju i kronoligisk ordning, det är ju inte så att vi fyller på den längst ner, man skriver in sig där man ska helt enkelt

Vattninga flytningar kna rinna ner på bena oxå, så kolla sen och lukta
  • delifi2

Tror ni det hjälper att dansa?
    Lyssnar på spotify och vissa låtar måste man ju bara sätlla sig upp å shejka lite, kan dock inte röra fötterna utan det blir bara överkroppen men iaf

• delifi2
    Cissi7006 skrev 2010-11-24 11:49:57 följande:
    Du blir glad av det iallafall
    ja det är sant

Mina fogar klagar inte iaf, de har på senaste veckan blivit mycket bättre så jag är så glad när jag kan rör mig

Ang kisseri så började jag läcka efter det jag fått Elliot, men ju närmare slutet jag är av en grav desto mer blir det stopp, elelr jag läcker inte längre när jag nyser eller så. så för mig är det tvärtom min grav stoppar läcage
  • delifi2
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:02:54 följande:
    Det är ju det jag vet inte om jag ska ta med dom eller inte ska jag ta med dom och ha dom i bilen tills vi vet eller ska jag bara låta dom vara hemma och så om det skulle bli så kan sambon åka hem och hämta
    åh shit jag vet inte trodde bara att allt detta 8-9 mån bara var en dröm !!
    Ta med dom och ha dom i bilen, på så sätt är du förberedd om de skulle göra det samma dag, samtdigt så känner du dig inte dum iaf de säger nej utan du måste vänta några dagar.

Vi har funderat på om vi ska låta väskan vara i bilen from nästa vecka såvida de inte sätter igång mig vill säga. För om nåt skulle hända så är det bara för Magnus att köra in och slippa tänka på den
  • delifi2
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-24 12:19:12 följande:
    Det är ju man ska vara berädd på alllt just nu.
    Är du berädd på att det snart är verkligen är dags att 1 dec är på onsdag och shit jag blir bara oj herregud nov e snart slut ju likom.
    Det är bara bita i hop och hoppas på att detta året också blir ett år att minas.

Hur gör ni med babyskyddet ??
    Vi har en LITEN bil en Fiat och hmm ja sambon kör såklart HAHA men sen 3 barn hmm vad ska man göra ??
    hahaha......... jag är inte beredd på en till beis kan jag säga, känns så overkligt för oss. Kan inte fatta att vi snart kommer ha en till bebis här, kommer bara titta på lillfis och fråga oss vem det är

Börjar snart bli orolig faktiskt och jag är inte den som är orolig, fast nu är jag inte det hahaha
    har inte känt av lillfis på hela morgonen och just nu när jag skriver så börjar hon böka runt, så nu känns allt bra igen
Svar på tråden December Bebis 2010 :)