December Bebis 2010 :)
Usch ja.. hoppas han kommer hem med marknadsgodis åt mig så jag blir lite snäll :)
Min tjurade oxå till nu när han fattade att barnens farmor kommer sen....
Usch ja.. hoppas han kommer hem med marknadsgodis åt mig så jag blir lite snäll :)
Bebisen sparkar mig hårt nu! Hela magen hoppar och det ser minst sagt komiskt ut. 
Dagarna växlar! Idag e jag hurtig som sjutton o längtar efter att gå till jobbet.
Ska städa undan det sista så mannen kan dammsuga när han kommer hem ;)
Jag försöker att vara ute o gå så mkt som möjligt, har ju hund så man kommer ju ut, men långa promenader i rask takt saknar jag. Men idag blev det först en promenad till o från dagis, å nu blir det till o från jobbet, kanske kompenserar för kladdkakan jag åt igår ;D Är inne i en sån bakperiod så jag bara bakar o bakar, tyvärr äter jag ju oxå :P
Men oo så mkt bättre man mår när man känner sig lite fräsch o igång =)
Har fixat till naglarna idag med, det var länge sen sist nu tycker jag allt att det behövdes. Två saker gör att man ser fräsch ut hur man än är, snygga naglar o plockade ögonbryn ;) (min uppfattning ;P) Då spelar det ingen roll om man går omkring i mjukiskläder o e sunkig, naglar o ögonbryn fixar allt ;D
Nääää nu drar jag för idag! Bebis ligger o hickar precis vid byxlinningen, ett litet störningsmoment faktistk :P
pöss heeeeej
Ikväll åker trollungarna til sin pappa & då ska vi gå på Magnus Betnér
Men först åka & handla lite höst fint till trädgården....
Snälla chefer ni har som skriver på trots att ni inte har ett vik....min kunde tydligen inte göra det sa hon...