ludicrous skrev 2010-12-04 12:00:52 följande:
Jag vet inte vad jag ska tro nu. Har lite ont, lite sammandragningar o så. Syns inte nått speciellt i trosskyddet och jag vill inte ringa förlossningen för att få höra att min käre man har en stor kärlekssaftsproduktion :P
det du kan göra är att gå å kissa så kniper du, fortsätter det rinna så kan det vara vattnet men oxå sperma. Men det är ett av de bästa sätten att kolla om det är vatten.
Även om du har trosskydd på dig och sen ligger ner å det rinner när du reser dig hastigt så kan det iaf vara sperma eller flytningar.
Ang förlossningar
dotter nr 1, var hemma 1 dygn med värkar, hanterbara sen så åkte vi in och det tog 13 timmar innan hon kom.
Dotter 2, började med värkar, troligen oregelbudna (kommer inte ihåg) åkte in, de sa att jag inte alls skulle föda barn under den närmaste veckan typ för jag var varken mogen eller öppen. 2 timmar och 45 min senare så föddes hon. Bm blev jätte förvånad när jag helt plötsligt fick krystvärkar, det var en usk i rummet som hörde att det var nåt på G, kollade mellan bebna och sa jag måste nog hämta bm. 10 Min krystvärkar
Son nr 1, blev igångsatt fast jag inte skulel blivit det. Drf säger jag återigen att det är jätteviktigt att man är mogen att de kollar noggrant för ligga med pinvärkar och sd och värkar i 3 dygn är ingen höjdare. Då vill man inte föda barn igen.
Son 2, kände nåt mellan bena, trodde det var huvud, oregelbudna värkar. RIngde inte till fl som tyckte jag skulel komma in, själv så hade jag ingen lust. Hade inga värkar under färden in till fl som tar ca 50 min.
Slemmisen började släppa hemma mer å mer när jag kände nåt mellan bena
Nu

börjar det kännas som med WIlliam, mer slem och mer blodstrimmor så inom de närmaste dagarna hoppas jag på om inte kroppen lurar mig ordentligt.
Allt vatten gick på fl och alla slemmisar oxå förutom Williams