December Bebis 2010 :)
10 veckor menar du väl? :) vidssst går tiden fort men så fort
10 veckor menar du väl? :) vidssst går tiden fort men så fort
Olivia har bara sovit barannan timme inatt troys ersättnimgmär så tröttb
Gott nytt år allihopa, hoppas ni får en fin kväll.
Gott nytt år alla
Här har vi ätit Biff Wellington med hasselbackspotatis och rödvinssås.
Det är så mysigt att gå omkring i sin sovtröja och mysbyxor, snart ksa jag väcka Magnus som ligger och sover med Olivia så han och Elliot kan gå ut och smälla raketer.
Eliot räknar ner tills dess och tycker det ska bli jättekul.
Jag är snart redo för sängen man har ingen aning om hur Olivia hade ätnkt sig, hon brukar ju vara vaken vid det här laget men nu så sover hon så gott, men jag hoppas hon vaknar vid 12 så jag kan ge henne ersättning och sen amma henne och sen så hoppas jag att hon sover minst 4 timmar. Att mankan vara så glad över att få sova 4 timmar i sträck
det var en hemsk natt.... vid tolvslaget stod jag vid micron med en gallskrikande Olivia som skulle ha ersättning.
Hon fick 90 ml sen så vid 1 så skulle hon ammas igen (hungrig flicka) sen så somande hon 1.22 och vaknade 4.30 och var vaken till 5.30 och då gick jag på toa och så hörde jag William sitta och prata i sin säng så det var bara att ta nästa barn ge honom välling och byta blöja sen så var han vaken till 7.30 då väckte jag Magnus som fick ta honom.
DÅ gick jag å la mig och fick sova 1 timme för då vaknade Olivia, sen så somnae vi om och sov till 10 så mycket sömn blir det inte här, men jag ätnker att om 1 år ja DÅ får jag sova
1 år av ett helt liv är inte så mycket, även om det känns osm en evgihet till dess och det är det ju men jag hoppas att Oliva följer sina syskon och sover hela äntter när hon är runt 3-4 månader. Det har de andra gjord så jag håller verkligen tummarna.
ludi ring din bm på måndag så hon fåtr kolla på det