3 barns mamma84 skrev 2010-12-10 15:02:04 följande:
Låter som du har det ont och jobbigt
Jag var ju uppe redan samma dag han kom ut och gick runt sängen och till sängen med 2 st barnmorsker och det gick bra lite konstigt som om man gick för första gången
Sen dagen efter så tog dem bort min katerter och jag gick som vanligt och åkte hem
Ta sig upp från soffan sägen är si o så det går men man MÅSTE ta det lugnt.
Tabletter tar jag med men då jag har ont vid snittet.
Idag tog sambon bort en stifft han var tvungen så den satt löst en sida fast på min skin den andra på bindan som jag har så torskanten inte ska göra illa och ja nu e det bätte och alla andra stifft ska jag ta bort nästa vecka ska gå minst några dagar innan dem tars bort här i Dk ..
Hoppas du får det bättre
Juste har fortfarande inte vågat göra nr 2 hahaha men nysa och snyta mig ja det går haha men majsa nopp inga tankar ännu men jag har fått avförings tabletter ska ta 2 st idag med för att se om man kan bajsa snart haha
Jag var och duschade vid 17-tiden hon kom kl 9 på morgonen, kände mig jättepigg just då, de tog både kateter och omläggningen då.. Mn nu....jisses vad det gör ONT!!!!!! Mest vid rumpan typ.
Är livrädd för att ta i, känns osm hela magen ska gå sönder då ju.....
DU som gjord snitt tidgiare, ska man verkliegn ha en svart mage!! alltså den är helt blåsvart upp till naveln, ser verkligen ut som jag bliviti rejält misshandlad