December Bebis 2010 :)
Willes Mamma 08 skrev 2010-11-22 20:45:52 följande:
Vet inte riktigt, men kommer nog ringa rätt fort,haha!! Han har som tur är ett bra jobb och kan komma ifrån väldigt snabbt. Han har bytt avd,innan va han på service(han e elektriker) och då e de ju inte så lätt o komma ifrån om han e hemma hos någon. Men där han e nu kan han åka typ när som ondar skrev 2010-11-22 20:49:03 följande:
Jag kommer nog höra av mig till honom så fort jag förstår vad som är på G. Går vattnet först så ringer jag honom då men kommer värkarna först så ringer jag honom när jag förstår att det är riktiga värkar och inte förvärkar.Dels vet man ju inte hur fort det kommer gå, hur väglaget är, om han bara kan rusa ifrån jobbet om han ens jobbar och faktiskt bara är några km ifrån mig. Han brukar meddela om han lämnar stan men det e ju inte säkert att han alltid gör det:), vad vet jag:P.
Sen bara för att jag meddelar honom så måste han ju inte komma på studs, men det kan ju vara bra om han börjar dra sig mot mitt håll så sakteliga så att vi kan komma iväg ifall det börjar krisa. Bara för att det brukar dra ut på tiden som förstföderska så behöver det ju inte alltid göra det:).
Känner som du lite, att jag kanske kan ringa när jag fattat vad som är på G, men han behöver inte kasta allt & sticka på en gång...