Emynem skrev 2010-11-18 09:35:21 följande:
Pevaryl är ju ett svamp medel, är du säker på att salvan heter så?Jag har alltid använt inotyol och tycker att den är super! Kommer inte hålla på med puder... :)
Inotyolen är kanon

läker med en gång!!!
Emynem skrev 2010-11-18 09:42:24 följande:
Han blir ju bara underhållskylldig ifall hon ansöker om underhåll?
Mitt ex har då aldrig blivit underhållsskyldig trots att vi separerat för 2 år sedan eftersom jag aldrig ansökt om något.
Faderskapstest är gratis, iaf här i dalarna. Känns som att det borde vara det i resten av Sverige med, men man vet ju aldrig :).
Se bara till att allting är klart med faderskapstestet INNAN den lille föds, då tar de bara blod från navelsträngen på bebisen så behöver de inte hålla på att sticka med nål osv.
Här får man kontaka samma ställe som man skriver under faderskapet på om man vill göra ett test.
Sociala eller familjerätten, vet inte vem det är faktiskt.
Förstår inte varför din sambo vill krångla så, men låt honom ifall det känns viktigt... Hahaha. Karlar!
Här om man inte är sambo så är ett faderskapstest gratis, annars kostar det.
Emynem skrev 2010-11-18 09:54:48 följande:
Det gör vi också. Men det fanns ju inte anmält någonstans att vi hade varannan vecka umgänge, utan min son var skriven hos mig och sen gjorde vi ju upp det sinsemellan.
Så det är ju ingenting som någon myndighet vet någonting om.
Därför jag tror att man måste ansöka om underhåll för att det ska gälla.
Ja man måste ansöka till FK, först skötte vi det privat & det är det bästa tycker FK, meeeen han började misssköta sej så då ansökte jag om det.
Småstadsbönan skrev 2010-11-18 10:06:25 följande:
Puder använder jag om dom är röda i ljumskarna och tex under hakorna

men för röda stjärtar så används det inotyol som verkligen är en super salvakan inte förså att något kan rädda röda rumpor så lätt.
Här där jag bor i halland så får endast dom som är särbo eller inte tillsammans massa frågor på familjerätten, jag och sambon fick frågan om vi var säkra på att det var han som var pappa till barnet och sedan var det bara att skriva på medans vittnena kollade på, andra gången så fick vi papperna hem skickade och så var man tvungen att skriva på och även ha två som vittnade, troligt blir det lika dant denna gången.
Tror att jag håller på att bli sjuk eller förkyld iaf och vill verkligen inte det, sover så dårligt som jag gör ändå och sover såklart ännu sämmre när jag är bom tät i näsan.
Funderar lite på hur jag skall kunna övertala sambon att jag skall få köpa en vagn till jag har en dubbel som jag har liggdel till och så har vi en brio race men den kan inte den lilla avända fören hon har blivit större men jag vill ha en enkel som jag har när jag bara har lilla med mig. Men sambon tycker att jag skall konka med mig dubbelvagnen över allt även om jag bara har ett barn med. någon med bra tips??
Min sambo hatar FB, & jag vill ha en ny enkelvagn oxå, då gav han mej en deal att om han köper en ny vagn så slutar jag med FB