December Bebis 2010 :)
Ja sjukt varmt har det varit idag!
Asso, vad fan ska man göra för att barna ska respektera en, utan att man är elak?! Jag blir galen :(
Ja sjukt varmt har det varit idag!
Asso, vad fan ska man göra för att barna ska respektera en, utan att man är elak?! Jag blir galen :(
Var på bvc idag förresten!
5960 g och 62.5 cm =) fyra månader på lördag
Glad påsk :)
Emil e 4 månader idag, det firade han med att vara utan mat 20,30-04,30. Nu får vi se hur natten blir...
Hua, bricanyl e inget kul :( fick det när jag väntade dottern, jag fick hjärtklappning och det kändes som jag hade hööög feber.. Yr o så..
Jag tappar hår! Jag är fruktansvärt dålig på att borsta håret... Jag flätar det efter dusch i på kvällen å sätter upp det under dagen.. Men jag ammar ju ..
Emil är svår att mata nu, han vill titta på allt annat o gnäller mest vid bröstet. Äter lite, släpper o gnäller, äter lite till o håller på så. Det är inte ofta det är en lugn o mysig matstund då han äter tills han blir mätt. :( han föredrar flaska påkvällen ..
Haha shit vad jag lämnar tomma inlägg , skyller på telefonen !
Idag har Emil varit ARG! Han blir så frustrerad när han vill men inte kan. Ligger leksaken för långt bort blir han ilsk som satan, eller om det inte går som han vill! O man hör verkligen skillnaden på arg o ledsen bebis... Fler som har börjat visa vilja o temprament?
Emil har fått mitt humör :D det har min dotter med, tycker synd om min sambo kan jag lova ;D
Emil sover 2-3 h på morgonen, oftast typ 8.30-11 sen är han vaken typ 2 h sen sover han 20-40 min i taget med 1.5-2 h vakentid emellan
Vi fick sovmorgon till 6.30! Skönt! Emil åt först 19.30 ( ammades) hade tänkt ge en flaska NAN2 efter amning men han somnade. Vaknade runt 22 o fick 130 ml och amning! Sen blev det 00.30 och 03. La tillbaka honom efter 03 matningen, men då bajsade han storkalas.. Bara att väcka upp :(