Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Man måste bli gravid inom 18 mån.

Jag går omkring med huvudvärk och äter också som en häst, o e sötsugen jämt, men inte e jag gravid för det, graviditet är ju inte det enda som ändrar på kroppen! Jag tror allt jag har sömn och/eller koffeinbrist, så kroppen försöker nog att jag ska äta mkt så jag får energi :)

• ludicrous

Nu tar han sig framåt också! Hjälp vad snabbt det går med utv nu.. Han blir 5 mån på måndag :)

Emil e sjuk, förkyld som attans och hostig :(

• ludicrous

Mellan 19.30-20 går vi upp i rummet, drar ner rullgardinerna, byter blöja och tar på pyjamas. Sen ammas han och får flaska med NAN2. Förut har han sen sovit till nånstans mellan 02-04 utan mat, nån nappinstoppning emellan. Men nu är han sjuk så nu vill han helst snutta natten igenom...

• ludicrous

Nu är friden helt klart slut hemma!! Emil ålar sig nu vart han vill och är mkt målmedveten. Men jäklar vad jag får dammsuga nu, och man ser på bodyn att det kanske inte e så rent som man tror ;D

Han sov rätt gott i natt . Åt vid 00 nån gång o sov sen i sin säng till typ 4.30 :)

• ludicrous

Emil har börjat med 68 i bodys men har 56-62 i byxor så att köpa set är ju bara att glömma :(

• ludicrous

Angelique- min dotter (nu 5) var så. Hon sov mellan 19-10 med matning 22 och 06. Döööööskönt!!

Jag skulle göra vad som helst för att få sovmorgon till typ.. 7-8!!! Emil vaknar 5.

• ludicrous

Sweet! Preciiis så har vi haft det. Ett evigt snuttande om nätterna, världens goaste unge på dagarna! Vi började med att sambon fick ta o kånka på Emil, för ungen var ju egentligen inte hungrig. Sen går han ersättning Nan2 på kvällen. På nått vis har det ändrats. Kanske av sig själv. Det var mest att bryta beteendet att han trodde han var hungrig..

• ludicrous

Min pojk är en storätare!! Idag ammades han 3 ggr mellan 14-17, vid 18 fick han gröt, 19.30 fick han 150 ml ersättning, somnade men vaknade till runt 20.30 för lite mer amning! Hjälp!!

• ludicrous

Oja! Här testas röstresurser, helst på morgonen runt 5... Man kan inte göra ett dugg åt det

• ludicrous

Moma- hoppas hoppas att han hoppar över att vakna på kvällen nu :)

Jag gav Emil mat typ 10-15 min över 20 istället för 19.30, får se om det gör nån skillnad. Trött var han iaf :) han fick smaka potatis ikväll och det gick ner :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)