December Bebis 2010 :)
Hon dricker dock inte välling, men äter ju gröt.
Hoppas ni får nåt svar på det så ni får reda på vad det kan vara
Ni som läser mycket böcker om barns utveckling osv, måste bara fråga vrf ni gör det?
Menar inget illa eller så, men personligen tycker jag det är så onödigt, ens barn växer upp iaf och även om man inte tänker på det så finns det i det undermedvetna att nu är h*n så gammal så nu ska h*n klara det, göra det osv.
Å så blir man orolig vrf mitt barn inte klarar det när alla andras gör det.
Den här småbarnstiden frå man aldrig igen, tro mig. Rätt var det är så tar de studenten, för det går sjukt snabbt.
Hade en student föra året och nästa år är det andra tjejens tur, Elliot börjar i 1:an till hösten och ser man på kort och så fattar jag inte var den lilla killen har tagit vägen.
Njut av den här tiden för snart börjar de på dagis och man börjar jobba och man hänger inte med lika mycket hur de utvecklas.
Jag har aldrig njutit så mycket av Olivia som jag har gjord med de andra och jag njuter verkligen, vet inte om det kan bero på att hon är mitt sista barn
Jag har aldrig hållit reda på vilka utvecklingsfaser dom är förutom vid 3 månader då de börjar bli mer hungriga, men det märktes så tydligt med alla 5.
Stackare som inte får sova på nätterna, hoppas det blir bättre snart.
Olivia har börjat kinka isg med maten, vill inte alls äta lika mycket längre men gröt däremot slinker ner hur lätt som helst
Hon har börjat prata som bara den, så himla kul det låter nu när det är mera joller i det hela
Själv drog jag bort en visdomstand i torsdags, lagade ett hål idag och ska dit på torsdag igen för att laga ett till hål, är så trött på tandläkaren nu.... Å på bedövningen, halva tungan är bedövad nu. Fattar inte vrf den sitter i såååååååååååååå länge. kl var 11 när jag fick den
men spenat ska man ite ge när de är så små, det innehåller nitrat som kan omvandlas till nitri och det isin tur kan försvåra syreupptagningen hos små barn, samma med mangold, nässlor, bladselleri och rödbeta
jag vet inte om det är samma rek i dk som i Sverige men det borde ju vara någolunda samma.
Hr du fått nåt nån bok om mat från bvc? Här i Sverige (skåne) har jag iaf fått en bra bok där det såt lite allt möjligt om maten och olika recept
man kan ge jordgubbar men bara som en liten smakis bara för att se hur de reagerar
Var på 6 månaders kontroll igår fast hon nu är 7 månader.
Hon väger 8,5 kilo nu endast 3 kilo mindre än William som väger 11-12 kilo