Jessika82 skrev 2011-08-02 09:42:24 följande:
Jag trodde aldrig att jag skulle köpa en gåstol men nu har jag en.... Jag har den på altanen min stora cyklar på sin 3hjuling och jag vill inte ha kross skador på fingrar och fötter. Har förbjudit min 3åring att cykla när den lilla är på golvet.
Gåstolen har jag inte i högsta läget så Vilgot får stå på egna ben när han ska förflytta sig.
det är ju inte menigen att man ska ha den i högsta läget heller ju, de ska ju ha fötterna på golvet för annars skulle det inte kallas "lära-gå-stol"
JObbigt för er som fortfarande inte får sova hela nätter, hoppas det blir bättre snart.
Olivia sover 19-07, hon sitter bara och vägrar röra på sig nåt mer än nödvändigt, och äter gör hon som en gris
Min lilla buddha är hon
Henens kusin som är 5 månader kryper för fullt, vrider och vänder sig och tar sig fram men sitter inte och Olivia är tvärtom

var så roligt att se när vi var på Gotland, Olivia kolade in sin kusin och tyckte det enbart såg jobbigt ut för lillkusinen

hon hade sån blick som sa typ "men människa vad håller du med med, det där ser verkligen jobbigt ut"