Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Ååh. Sömnbrist tar livet av en. Idag skulle jag gladeligen njuta av slå ihjäl min sambo.

• ludicrous

Jag skulle tro på värmeutslag. Emil får det han med, ser ut som vilka utslag som helst :)

Mammasmurfen - Ta inte på dig någon skuld, du gör allt du kan, och reagerade när du kunde!!

• ludicrous

Jag avundas er som har koll på er mens! Jag har haft molvärk nån vecka nu, gått upp ett kilo o vet att jag hade mens när min syster var här första veckan i juli, men precis när det var har jag ingen aning om, men det känns som den e påväg! Äter cerazette så min mens är jättekonstig, har jag tur blir jag av med den :)

Orolig för allt med barnen är man nog jämt, och man vill alltid hitta anledningen till gnällighet o sömnproblem osv, men ibland kanske det bara är en dålig dag eller värmeutslag tex;)

• ludicrous

AnnaCL - jag har lite recept på min blogg!

Imorse låg Emil bredvid oss och små snyftade i sömnen. Tillslut började han panikskrika och inte mkt hjälpte.. Nån gång innan fem somnade han om, men tyckte visst det var morgon vid 5.40... Sambon tog ner honom och sen hade han visst somnat om igen och sover fortfarande!

• ludicrous

PLUTT!
    Är barnvakt åt sambons systers dotter, TRE VECKOR gammal. Lilla lilla pluttan! Menvad glad man är att det inte ens är möjligt att ha den åldersskillnaden på barn, 7 mån emellan ;D
    Emil är överallt och lilla Roxy vill vara i famnen. Tur min stora tjej är hemma o leker med Emil ;)

• ludicrous

Den där människan har skrivit till mig med!!
    Han frågade bara om jag ville ha fler barn. Men jag tänkte att det var någon äcklig människa så jag svarade inte ens ;D
    tycker du ska anmäla honom

• ludicrous

Lillsnurr - på BVC sa de att man kan använda mjölk i matlagning från typ nu :) men som måltidsdryck är det väl inte förrän 1 år typ

Svar på tråden December Bebis 2010 :)