Inlägg från: ludicrous |Visa alla inlägg
  • ludicrous

December Bebis 2010 :)

Vi har typ aldrig haklapp, den bara åker av ;D

Jag håller på att göra en sleeve med oldschool på min arm, idag gjorde jag början på finaste delen, kan inte lägga upp bild här genom telefonen, men kolla min blogg :) den ska ju färgläggas såklart men men :)

• ludicrous

Den går till 18. Emil följer Nova i strl/ålder rätt precis, skiljer några 100 gram typ. Hon vägde 18 när jon var runt fyra år :)

Vi fick den billigare, den kostade egentligen 4000 men vi fick 500 kr i rabatt ;)

• ludicrous

Vi håller på att renovera ("") hemma! Det är så kul att se resultatet! Mindre kul när man ska bygga möbler o Emil upptäckt att frigolit är gott att smaska på... Försöka hålla honom borta från skruvar o maskiner..
    Nu är iaf hallen snart klar, mannan står för grovjobbet och jag för småpysslet med blommor, gardiner och inredning, skitskoj!

• ludicrous

När jag pratade med BVC på 8 mån kontrollen fick jag " klartecken" för att ge vår mat. Han äter det vi äter nu, sålänge det inte är köpemat, då får han nått ur frysen eller havregrynsgröt. Salta lagom, ingen vill ju ha för salt mat, o stekt går bra, inte bränt :)

Hur är era män med barnen? Jag känner att min karl inte har så mkt koll. Han byter blöja om jag säger att det ska göras. Det är för mig en självklar sak att byta efter en hel natt,
    Men så är det tydligen inte för honom, inte heller innan läggdags.. Han vet inte vad de stora barnens fröknar heter tex, alltså.. Ja jag kanske överreagerar, men han verkar inte så engergerad..? Han gör det jag säger ska göras, matar om jag ber honom, byter o så. Busar gör han gärna men..

• ludicrous

Är det många som har taskiga nätter nu?

Emil sover jättedåligt. Han sover bra på dagen, men natten är pest och pina. Han är ledsen och far omkring i sin säng. Han har alltid varit lätt att lägga men nu gråter han massor.

På nätterna snurrar han massor i sängen, ligger på tvären eller i fotänden. Eller så kör han in huvudet i gaveln och försöker fortsätta krypa, så han står på fötterna, med huvudet i hörnet, och trampar. Så blir han ledsen ledsen :(

• ludicrous

Jag står inte ut längre :(

Jag äter cerazette o blöder två-tre ggr /månad. Jag får en förskräcklig mensvärk så jag ligger däckad o blir kallsvettig bara jag reser mig. Jag blir nedstämd o mår dåligt. Jag ORKAR inte må så minst varannan vecka :(

Svar på tråden December Bebis 2010 :)