December Bebis 2010 :)
Jag har också gått upp i vikt, nånstans mellan 0.5-1 kg ;D så nu bantas det :P

Jag har också gått upp i vikt, nånstans mellan 0.5-1 kg ;D så nu bantas det :P

Ni måste ju bara gå in på 
damnyouautocorrect.com !! 
Vi är uppe med tuppen! Men peppar peppar så börjar nätterna vända! Inatt sa han inte ett ljud innan fyra halv fem'! Däremot drömmer stor tjejen mardrömmar sä hon väcker mig ist...

Haha grannarna här måste tro vi är knäppa, innan klockan ens är nio är vi ute på första promenaden för att Emil ska sova sin första lur för dagen ;D

Emil ligger på golvet, tittar på hunden, säger Hääj. Hunden rör sig inte. Emil säger häääj, hunden tittar. Tillslut ligger Emil och vrålar sitt HÄÄÄJ! Och fattar inte varför hunden inte svarar... 
Min mens var 14 dagar sen typ, eller tre veckor kanske.. Vet inte. Men fy helvete, när den väl kommer igång blöder jag som fan :( stor tampong + binda för säkerhetsskull :(

Emil har tre tänder på gång samtidigt nu som halvt om halvt brutit igenom.. 
Imorgon ska jag till Ullared!! Wiie!

Emil vägrar äta om han inte har något att pilla med. Bröd till frukost och sen majs eller nått de andra målen. Tränar pincettgrepp ;)
Han äter mat som jag lagar. Tror det är mycket mer/större bitar än i burkarna.. :S 
Han vaknar kl 6, sen är han oftast trött igen vid 8.30-9 så då tar vi en tur med hund och vagn. Han sover ofast 1-2 h då

Åååh så skickade jag för tidigt.. 
Han sover en stund på em också, runt 13. Då sover han 1/2-1 h

Jag var 17 när Nova kom, nu fyller jag 23 i okt.. Hjälp..