December Bebis 2010 :)
Ja tänk om de satte igång det ändå!!
Ja tänk om de satte igång det ändå!!

Ja det är juh verkligen tur!
men det kan juh bli en liten nyårsbebis!! Inte alla som har!
Ne men jag funderar på om man skulle, tror jag ska köpa vitaminer kvinna på apoteket, en kompis rekommenderade det efter, man blev lite piggare då sa hon!!
Min tjeja hickade mycket i magen & gör fortf! Ibland tycker jag så synd om henne för det är "hårda" hickningar som man själv skulle fått ont utav tillslut!!
Grattis till era små underverk
Dagen här har flytit på bra, lillan var vaken väldigt länge idag vid middag
mysigt...hon har strulat lite med bröstet ikväll med, men tror inte att det är för att hon inte är mätt utan bara nån idé, för hon kan lika väl ligga på pappas bröst & hade hon varit hungrig hade hon nog skrikit där
Vi var ute en liten runda med storebror i em, annars har det varit en lugn dag...
talade med FK idag, inget vidare samtal...hum.....
Imon är det storhandling, BVC & lite klädesshopping på schemat... ![]()
Förbannade jävla dumma ungjävlar som skjuter raketer.
Har precis haft huset fullt av brandmän och poliser efter att jag tittat ut genom vardagsrumsfönstret och hela vår utamöbel serie som vi har förvarad på altanen står i lågor. Det brann tokmycket och jag fick panik!!
Jag ringde 112 och sambon släkte så gott han kunde innan brandkåren kom.
Nu slutade allt ju "väl" (inte för min fina nya teakmöbel dock
) materiella ting är ju trots allt värdsliga saker. MEN om vi inte varit hemma? Eller om vi sovit...ellelr om flickorna varit ensamma hemma. Hemska tanke!!
Ojojojoj, vilken kväll....

för första ggn i morse vilket kanske hjälpte till!
Min Elliot är oxå omtänksam men tyvärr så blir det fel oftast, han ska med stoppa in napp när bebis är lessen, klappa gör han rätt bra & pussar, men sen ska han "gunga" henne i babysittern ele bilstolen, dra lite i henne, peta ögon osv, så glöm att hon kan ligga i nått babygym med honom i närheten
skönt att du blir lite bortskämd i denna tuffa period!
Ja det är verkligen skönt att se att andra har likadant, då vet man juh att det är normalt ![]()
God kväll tjejer!!
Denna dagen har vi bara uträttat ärenden & grejer, fullt upp!
Först storhandling = tråkigt att bara se pengar flyga iväg,
BVC= lillan hade gått upp 290g, mamma stolt
Nu väger hon 4330g, 55 lång.
Sen lite klädesshopping = inte så nöjd men lite nytt iaf! Nemi fick lite med
hon har gått upp till 56 nu, ett par skit coola tights som ser ut som jeans tyg ele så
Åhhhh vad jag älskar mina goa ungar
fast det är rätt tufft med sonen nu....
Ang amning, kämpa på, efter några veckor stabiliserar det sej & stressa inte med att ni MÅSTE, det mår ingen av er bra av!
Ang bindor, ta tjockast möjliga ibörjan & byt ut dem efter hand till tunnare...är inne på min 5:e vecka nu som sagt & behöver inte byta trosskydd ofta så det är slutet nu, såååå skönt!
Grattis till de ytterligare underverken!!
& tänker på Majorima
Emelle: Ahh vad smart med gördel
Jag går & gnäller över min degmage & att det ser ut som jag är gravid igen i alla tröjor jag har
Ska kika på detta tack ![]()