Willes Mamma 08 skrev 2010-12-08 22:56:00 följande:
åh så spännande,men jobbigt om du måste snittas kanske. Jag e med rädd för snitt!
Hoppas bebis mår bra i varje fall

och det kommer gå jätte bra, nu har du ju massa proffig personal runt omkring dig:)
NhjärtaD skrev 2010-12-08 22:20:42 följande:
Ojjjj vad det händer mycket nu

märks att man är 3 barns mamma nu för tiden räcker inte till att sitta här som innan, men då kunde man inte göra annat, nu kan jag juh
Grattis Linasmamma & er andra som fått era små & heja er som fortf väntar....snart så!!!
Har typ glömt vad ni skrivit om...hmm....ja....jag kommer väl på det sen när jag stängt ner
Imon ska vi till BVC med lillan....hoppas det går bra
skriv nu inte för mycket så jag hinner läsa imon kväll ele nått
kram på er alla kämpare!!
ne de blir väl lite så att när man fått sin lilla så har man inte så mycket tid till sig själv el nätet,hihi!
Nu går ja bara hemma o glor hela dagarna,sonen e ju på dagis o få springa av sig där,skönt! så ja har all tid i världen,men kommer säkert inte heller hänga med så bra sen

inte i början i varje fall...då man lider av sömnbrist el nåe

lycka till på BVC:) tyckte alltid de va så skoj o gå dit o se vad william vägde osv.Hahah så sant....eller att de e många som fått sina små, inte samma tid till FL

Ska bli skoj sen när alla i tråden fått sina små! Då kommer de o handla om bajs o amning o sömnlösa nätter...jämnfört me nu, vatten, slem o flytningar,hihi!
Ja jag tycker med det är kul
Hon har gått om sin födelsevikt nu & växt några cm på längden så allt var kanon!! Trodde inte nått annat heller om vår lilla vackra

Meeen det som de sa var blåmärken efter förlossningen är inte det, utan sk storkbett, men de ska tydligen försvinna sen....hoppas det för hon har juh mitt på pannan & ena ögonlocket så hon ser ut som en slags kämpe