Inlägg från: Trollungarnasmamma |Visa alla inlägg
  • Trollungarnasmamma

December Bebis 2010 :)

Härligt Linasmamma & ÄlskarNova!!! Lycka till{#emotions_dlg.flower}

Är allt lite avis ändå på er som väntar, det är faktiskt rätt härligt när det sätter igång & inte att tala om när bebisen kommer till världen & på BB!!! ÅHhh så mys det är!!! Låter jag knäpp ele??

Igår var vår tös 1 vecka gammal helt sjukt. Imon skulle BF vara.
    Nu ska vi snart gå & lägga oss i sängen, hon sover typ konstant, så vi har knappt lärt känna henne ännu känns det som, det jag märkt är iaf att hon älskar när man stryker henne på pannan! Vår lilla sötnos Hjärta

Imorgon skriver jag om förlossningen!

~*~♥~*~ Nova-06, Elliot-09, Nemi-10 ~*~♥~*~
  • Trollungarnasmamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-05 22:01:00 följande:
    Enligt henne nej då inte alls utan bara bestämma över alla ett nej betyder inte något för henne.
    Men du du ska bara veta på onsdag ser jag till att hon inte tvingar sig på dit jag ska utan hon ska sitta på caffet och möggla för sig själv jag SKITER i jag har sagt nej och då är det nej jag menar.
    Det är helt okej om hon sitter där så länge hon låter mig och sambon vara ensamna i rummet där jag sen kommer att få massa skit som blodprover-katetern och dropp och sen kommer jag ligga där ca 1 timme för att det ska vara så med dropp att man ska få i sig den härliga vätskan *urkiburki* haha

Men jag blir bara så rädd visst sambon har vår son men sen då ?????
    Jo sen kommer hon och tar honom och vad gör jag jo ligger på uppvaket utan makt och kontroll.
    När vi har hos henne sa hon att hon skulle ta honom när jag inte orkade då jag ligger på uppvaket man ba HALLÅ sa till henne dirket nej sambon har honom det är det jag vill.
    Sa det till sambon oxå inne i bilden att han tar kläderna på honom han håller om honom tills jag kommer.
    E bara så rädd att när alla håller om honom och närt jag väl ska göra det så vet han fan inte vem jag ärGråter

Ja inte änns en vecka men denna veckan nu blir det måndag det går snabbt här ligger jag ju med smärta och förskylning så jag har tid till att vänta inte brotom alls inte nu haha
    Jodå, han kommer veta vem du är, han känner igen sin mammas röst han hört i nio månader!!! Han kommer njuta när han kommer till dej!!
    kraam
  • Trollungarnasmamma
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-05 22:20:25 följande:
    kan inte säga något annat än JAG ÄR AVIS på digTungan uteSkrattande
    God natt gumman och jag väntar med få läsa ååh spännade !!
    ska du inte vara.
    hihihi nja så spännande är det inte, gjorde mest ont
    3 barns mamma84 skrev 2010-12-05 22:22:14 följande:
    jag hoppas du har rätt gumman jag vill ju se honom men kommer bara se honom ca 2 sek innan dom tar bort honom och där kommer jag ligga med smärta och nerdrågad och inte kunna se honom ordentligtGråter
    e så förbannad att hans mamma inte kan acceptera mig!!
    Jag har rätt!
    Ne det måste såklart vara jobbigt...

ja det är väldigt dålig stil av henne, fyyyy för såna
  • Trollungarnasmamma

Ojjjj vad det händer mycket nu märks att man är 3 barns mamma nu för tiden räcker inte till att sitta här som innan, men då kunde man inte göra annat, nu kan jag juh

Grattis Linasmamma & er andra som fått era små & heja er som fortf väntar....snart så!!!Hjärta

Har typ glömt vad ni skrivit om...hmm....ja....jag kommer väl på det sen när jag stängt ner

Imon ska vi till BVC med lillan....hoppas det går bra

skriv nu inte för mycket så jag hinner läsa imon kväll ele nått
    kram på er alla kämpare!!

• Trollungarnasmamma
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-08 22:56:00 följande:
    åh så spännande,men jobbigt om du måste snittas kanske. Jag e med rädd för snitt!
    Hoppas bebis mår bra i varje fall och det kommer gå jätte bra, nu har du ju massa proffig personal runt omkring dig:)
    NhjärtaD skrev 2010-12-08 22:20:42 följande:
    Ojjjj vad det händer mycket nu märks att man är 3 barns mamma nu för tiden räcker inte till att sitta här som innan, men då kunde man inte göra annat, nu kan jag juh

Grattis Linasmamma & er andra som fått era små & heja er som fortf väntar....snart så!!!Hjärta

Har typ glömt vad ni skrivit om...hmm....ja....jag kommer väl på det sen när jag stängt ner

Imon ska vi till BVC med lillan....hoppas det går bra

skriv nu inte för mycket så jag hinner läsa imon kväll ele nått
    kram på er alla kämpare!!
    ne de blir väl lite så att när man fått sin lilla så har man inte så mycket tid till sig själv el nätet,hihi!
    Nu går ja bara hemma o glor hela dagarna,sonen e ju på dagis o få springa av sig där,skönt! så ja har all tid i världen,men kommer säkert inte heller hänga med så bra sen inte i början i varje fall...då man lider av sömnbrist el nåeTungan ute
    lycka till på BVC:) tyckte alltid de va så skoj o gå dit o se vad william vägde osv.Hahah så sant....eller att de e många som fått sina små, inte samma tid till FLTungan ute
    Ska bli skoj sen när alla i tråden fått sina små! Då kommer de o handla om bajs o amning o sömnlösa nätter...jämnfört me nu, vatten, slem o flytningar,hihi!
    Ja jag tycker med det är kul
    Hon har gått om sin födelsevikt nu & växt några cm på längden så allt var kanon!!  Trodde inte nått annat heller om vår lilla vackra Meeen det som de sa var blåmärken efter förlossningen är inte det, utan sk storkbett, men de ska tydligen försvinna sen....hoppas det för hon har juh mitt på pannan & ena ögonlocket så hon ser ut som en slags kämpeTungan ute
  • Trollungarnasmamma

Hej alla & grattis till alla små underverk!!!Hjärta
    & kämpa på ni som är kvar!!!! tänker på er!

Kan säga att tiden räcker inte till längre till att sitta här hahaha helt sjukt juh...är rätt trött oxå, måste köpa vitaminer snart....en kompis gav det som tips...

Men vi alla mår kanon, tjejan växer, ska till BVC imon igen....hon har fått lite torsk, men inget hon lider av....

kram på er!!

• Trollungarnasmamma
    Stefanie skrev 2010-12-09 22:28:31 följande:
    Storkbetten brukar försvinna. Det kan ju ta tid, men när de väl försvinner brukar det vara plötsligt har jag hört! 

Nu kanske sambon kan gå med på en färdknäpp då. Efter att ha berättat om bebisen som fick blåmärken så sade han att absolut inte tänkte slå vår liten i huvudet med något hårt!  Får se om jag kan omvända honom!
    Hahahha, har du lyckats?
    Momalicious skrev 2010-12-09 22:35:26 följande:
    Stefanie: gillar att din karl tror att han är såpass välutrustad att han ska lyckas med det ;)
    Ja enligt hennes man så var min man utrustad med det
  • Trollungarnasmamma
    Willes Mamma 08 skrev 2010-12-09 22:46:28 följande:
    åh så härlligt att lill tösen växer o mår bra

Jag föddes med storkbett, har ett i min panna,syns än idag lite,även om de bleknat, men blir jag arg blir de rött,haha eller om ja blir kall blir de blått, inte så HOT direkt!
    Aj då, lät inte så lovande men men, inget man kan göra nått åt heller juh. inget jag har sett på dej iaf!

Ja hennes syns ännu mer när hon är arg nu tycker vi det är gulligt men hon lär väl inte tycka det sen
  • Trollungarnasmamma
    Stefanie skrev 2010-12-14 22:10:59 följande:
     Jo då, jag lyckades i fredags kväll. Glad Inte dumt alls. Fast natten efter var hemsk med galet mycket förvärkar och en förkylning som bröt ut ganska direkt efter sexet. Konstigt... Men eftersom att jag blev sjuk efteråt har sambon inte velat igen förrän jag blivit bättre. Nu börjar jag bli bättre, så vi får väl se..!

vad typiskt
    Cissi7006 skrev 2010-12-14 22:25:41 följande:
    Jag ligger i sängen nu och väntar på att min man ska bli klar i tvättstugan... sen blir det myyys
    heja heja
  • Trollungarnasmamma

Här blir det inget mer sex detta året sista gången vi hade sex var innan vattnet gick så det var den 25/11, så det är juh faktiskt inte så länge sen....

Har en liten sötböna i mitt knä som är klar vaken, ligger & kikar & funderar på omvärlden

Här händer inte så mycket med min vikt, ele jo lite har väl iaf gått ner 12 kg, ca 12 kvar!!
    Det jag önskar mej av tomten är typ bara presentkort på kläder!!!!!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)