Karttikeya skrev 2010-12-31 16:09:03 följande:
Håll nu tummarna att mina prover förbättrat sig så att jag får komma hem i morgon.. Ville hem idag

Håller allt jag kan!!
delifi2 skrev 2010-12-31 16:18:54 följande:
William sover middag sån tur är och då passar jag på att sova om Oliva sover oxå, Elliot klarar sig själv han brukar titta på tv och brukar gå in och väcka mig om det är nåt.
Men jag längtar faktiskt till att vara ensam med Olivia på dagarna, ska bli skönt att bara få vara med henne och lära känna henne bättre.
Hon är en riktig mammagris, hon gråter så fort hon går till Magnus vilket kan vara lite jobbigt ibland. Hon ska somna på mig hela tiden men jag kan lägga ner henne sen både i sängen och babysittern. Hon gillar att sova i babysittern eftersom den är lite upphöjd och hon är snorig så hon andas lättare då
Ja min Elliot sover med middag & Nova kikar på TV oftast då så har jag fått för lite sömn så vilar jag med då i soffan med Nova.
Ja ensam tiden med Nemi är guldvärd meeeen jag måste lära mej & släppa alla måsten då. Nemi är ingen mamma gris kan jag inte påstå, vi har tagit en extra kudde som går ner lite men så hon ändå kommer upp lite för hon är med snorig, men bättre nu. Älskar att ligga inlindad & känna täcke ele filt ele nått mot kinder & huvud.
Mysmamma70 skrev 2010-12-31 17:22:37 följande:
Gott nytt år alla nyblivna och blivande mammor! Här blir det hummer, oxfilé, chokladmousse och champagne ikväll

Mmm, vi får smördegsinbakad baconinlindad fläskfilé med hasselbackspotatis & kantarellsås. vitchoklad mousse, champange ele alkoholfritt alternativ

Momalicious skrev 2010-12-31 17:32:20 följande:
Håller tummarna för dig majorima! Ska kolla på ert underverk så fort jag får tillgång till en dator.
Nu är vi hemma om enhalvtimme iaf. Fått diklofenak så det står härliga till så förhoppningsvis slipper jag smärta och mer anfall men nu har jag iaf smärtlindring och vet att det inte dödar mig så det känns bra. Nyår blev inte alls som vi planerat kan man väl säga men vi ska iaf äta lite goda ostar, frukt och dricka champagne men vi skippar finkläderna och ligger i sängen och myser och ser på film.
Gott nytt år på er tjejer!
Mmm låter helt underbart det oxå
Mmm, jag hoppas på lite goda ostar ikväll faktiskt, hade tänkt att köpa en bricka & ta med mej, men det glömdes bort
Nu ska vi strax gå över till grannen, som för en halv timme sen kom in & var jätte lessen för hon & mannen hade bråkat, så typiskt, men vi ska gå nu & styra upp det hela!!!
Gott nytt på er igen!!! Många kramar, ni är underbara!!