Tack för välkomnandet!
ELA – ja, det var ett jobbigt MA, men det känns förvånansvärt okej nu ändå, kanske för att jag blev gravid så fort efter det. Förutom att det känns som att jag varit gravid konstant i ett år typ
Vad härligt för dig med tre barn så tätt!! Kanske inte härligt alla dagar, men roligt i alla fall tycker jag!!
Mulisen – jag tror jag har gått upp 2-3 kg (är i v 19 nu). Jag gick totalt upp 14-15 kg med min son, men de rann nästan av under amningen sen.
Nannnii – grattis till pojken och till att ha blivit gravid igen efter missfallet förstås!
Mrs T – jag kan tyvärr inget om Emmaljunga. Vi hade en Teutonia Mistral S till sonen, som bebisen kommer få ärva, vi är nöjda med den. Jag har en kompis som var jättemissnöjd med sin Kronan (vet inte exakt vad det var, men hon beklagar sig alltid över den i alla fall), men det finns å andra sidan säkert lika många som är jättenöjda!!
Vi var på RUL idag, och allt såg bra ut, så himla himla skönt!! Jag började nästan hyperventilera på väg dit, men sen gick det över, och bebisen låg där inne och sprattlade för fullt (moderkakan ligger i framvägg på mig också). Vi hade lite smyghoppats på en tjej, men det blir en liten kille till! Och självklart är det viktigaste att den är frisk osv osv. Hon skattade bf till 15 december, så lite lite längre ifrån julafton