• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • 3 barns mamma84

Rul igår en liten kille kommer ut till oss i dec här

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Nanniii
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-24 12:46:33 följande:
    Rul igår en liten kille kommer ut till oss i dec här
    SÅ underbart ;) stort grattis!!!
  • 3 barns mamma84
    Nanniii skrev 2010-07-24 14:00:15 följande:
    SÅ underbart ;) stort grattis!!!
    Tack Drömmerdet blir nog en till liten busig pojke haha då har jag 2 pojkar att ta hand om och en envis tros flicka
    älskar mitt liv
    Har du kolla kön
  • Nanniii
    3 barns mamma84 skrev 2010-07-24 16:45:35 följande:
    Tack Drömmerdet blir nog en till liten busig pojke haha då har jag 2 pojkar att ta hand om och en envis tros flicka
    älskar mitt liv
    Har du kolla kön
    Det låter så mysigt, det blir säkert jätte bra ;) glad för din skull!!
    Jadå , vi har kollat kön på rul , då visade sig vara en liten pojke. Hon sa att där fanns ngt tjejer inte har , sen fick vi se själv :) Så underbart och så härligt.
    Inte nog med det så har det börjat bli full rulle i magen.  Han sover gärna på dagarna , och håller liv när jag ska sova, kom inte till ro förrän 04 inatt ;) Fast att få känna honom så gör mig så lugn o lycklig samtidigt ;)
  • Nanniii

Tänkte dela med mig av våran lilla prins på rul i v 18. :) Han låg och sträckte på sig precis när bilden togs. Så lycklig jag är nu! Kan inte sluta titta.

• IWantCookies

Åh vilken fin bild!
     Vi fick också veta att det ska bli en pojke, nytt BF 6 dec, men det var bara två dagar fram så det var väntat. Vi fick se med 3d och det var en häftig upplevelse, killen låg och sög på tummen och mådde finfint i magen. Så skönt att veta att det ser bra ut!

• 3 barns mamma84

Hihi vår Elias han sträkte på sig vired och vände sig gillar att ligga på tvären så hoppas han inte gör dets en när han ska ut hehe
    Sen hade han hande framför ansiktet och andra armen bakom huvudet haha

• Mrs TH
    Lallan skrev 2010-07-24 12:23:10 följande:
    MrsT: Ni lär helt klart bli nöjda med den. Vilken färg var det på den?
    Den är marinblå och vit, jättesnyggt'! Om jag bara kan komma på hur man får till galleriet här så kan ajg lägga in en bild
  • Mrs TH
    Lallan skrev 2010-07-24 12:23:10 följande:
    MrsT: Ni lär helt klart bli nöjda med den. Vilken färg var det på den?

Aaa jag lyckades tom ladda upp en bild här, det går framåt
  • Mrs TH

Idag firade vi ettårig bröllopsdag, med att tataadaaa, att jobba 10.5h Jag hatar verkligen att jobba där jsut nu, allt gör ont och jag kan inte vänta tills jag får gå hem!

Fast vi ltie kul hann vi med, dels fick vi ett paket av våra kompisar( han var marsalk), de hade skrivit en jättefin dikt, och skickat med tryffel och 2 minivinflarror( min var alkoholfri så klart) med samma etiketter och citat som våra vinflaskor hade på bröllopet, då vart jag rörd och grät en skvätt.

Sen var vi ut och åt god libanesisk mat så att Julle får kämpa om utrymmet och så pratade vi om massor med saker, och i bilen slog det mig att för ett år sen var vi bara två och nu är vi tre( grät lite till då) fast min man menade att vi är 2.5  och inte 3, Julle är bara stor som ett litet smörpaket och således bara en halva. Naturligtvis var vi tvungna och tjafsa lite om det, är julle en 1/1 leller 1/2? Sen stannade mannen och köpte Polly så var det bra igen

Laddar upp en bild på Julle( eftersom jag fattat hur man gör nu ), den är jättedålg men man ser att h*n suger på tummen Hjärta

Svar på tråden Decemberbebis 2010