LyckligaGatan skrev 2010-08-15 10:26:04 följande:
Hello brudar! Haft en bra helg?
Jag är sååå sjukt trött på den här fuktigheten... Gärna värme och sol men fuktigheten får gärna försvinna ASAP!
Idag är M´s sista dag hemma med oss innan han börjar jobba igen. Är liiite nojjig över hur jag ska klara vardagen men men.. Den som lever får se.
Vi fick hem vår nya vagn i veckan, I LOVE!! Men nu så ska den gamla säljas och folk säljer den för allt mellan 800-2500. Känns ju som en komplett sitt- och liggvagn i mkt bra skick för 800 är lockpris eller ngt.. Vår är från 2007 och det känns helt sjukt om vi skulle sälja den för 800... Då kan man lika gärna skänka bort den..
Hur många av er är igång och jobbar?
Ja usch för fuktigheten, jag känner mig konstant varm och svett och duschar flera gånger om dagen, längtar till hösten faktiskt

Inte vintern dock, trots att bebisen kommer då, vinter är inte min grej
Jag jobbar men har precis blivit sjukskriven 50%, hoppas kunna jobba resterande 50% till november. Räknar inte med att kunna jobba 100% igen före BF.
Igår städade jag hemma, var och handlade och lagade mat på kvällen, vi hade middagsgäster, men dom (små)grejerna räckte för att hela bäckenet och ryggen skulle kollapsa, när jag hade lagt sonen och skulle kliva upp igen (ligger vid sidan av honom tills han somnar) så klarade jag inte att gå på ena benet och idag är det fortfarande ganska illa. Så går det när man inte lyssnar på kroppen och absolut måste ha det rent och fint när man ska få gäster, grrr...

Skitfoglossning