Hej på er!
Sitter här och väntar på när den där förbaskade magen ska börja synas egentligen, jag ser fortfarande bara fet ut (v 21+4), ingenting som antyder att det skulle bo en bebis däri, vilket det faktiskt gör.
Jag jobbar heltid, tränar hund och häst, tror dock att det var fogarna jag kände av i helgen, efter 40 mil i bil och en heldag på hundutställning högg det så i ländryggen att jag knappt kunde få av mig skorna när vi kom hem. Känner mig fortfarande lite öm där, men det gör inte ont.
Tänker försöka söka havandeskapspenning då jag annars kommer att jobba mycket nätter, jobbar som personlig assistent och även om min brukare är lätt så blir det mycket lyft samt att nätter sliter...
Just nu är jag arg och irriterad på min egen kära mor, pratade i telefon med henne och berättade om ett klädpaket (bebiskläder) jag budat på på Tradera, då börjar hon argumentera att jag väl inte behöver köpa mer kläder nu, jag måste vänta tills jag vet vad det är för kön, tänk om vi får kläder i present osv osv. Hon har väl inget att göra med hur mycket eller lite kläder vi köper till vårt barn, det var liksom en overall jag ville köpa, inte en helt onödig balklänning. Och det är inte så att vi får leva på vatten och bröd ifall jag skulle råka köpa nåt som inte behövs. För övrigt har vi inte köpt så mycket heller, typ ett startpaket, några lösa bodies och lite strumpor. Mer än så lär ju behövas.
Aaargh, är fortfarande nära att slänga mig på golvet och gråta känner jag.