luvpillow skrev 2010-09-02 18:34:55 följande:
haha, jag tycker den känns som en tjej..men det är bara en aning.. ;P
Kul, har du barn sen innan eller är det första? :)
Men!! SAMMA här! Boobsen, rumpan och låren (som var spinkiga innan) har fått myyycket.. till och med rundare om ansiktet är jag.. och det får man höra från folk!

fast jag gillar att man plötsligt fått bröst, det är kul.. hahah
Ja, vi har en tjeja på 2 år.
Ja, visst är det skoj med boobsen... hoppas dom stannar kvar. Fast om det blir som sist så försvinner dom snabbt efter avslut av ammning, tyvärr

.
Nä, folk skäms inte över att påpeka att man lagt på sig en aning... vilka rättigheter dom tar sig, bara för att man är med barn. Snart börjar väl allt "kladdande" på magen också, ush & blä.
Ni andra skriver att ni ska tänka på vad ni äter och passa er för viktuppgång. Jag tror inte jag kommer vara så duktig

.
Gick upp någonstans mellan 15-20 kilo med dottern, men mycket var vatten som bara försvann Poff! nästan direkt efter förlossningen. Det andra rasade också i skaplig takt under ammningen och när dottern var igång och kunde gå var jag magrare än innan. Tänkte att nu när jag kommer att ha två "vilddjur" så behöver jag väl alla energidepåer jag kan ha, haha!

Så jag ska allt njuta av maten ... och godsakerna.
Vi köpte en begagnad Emmaljunga syskonvagn sist jag var gravid med ett syskon till dottern (det gick tyvärr inte som vi ville) så vagnen har stått i förrådet ett bra tag nu.
Igår plockade jag in vagnen (med hjärtat i halsgropen) trodde att råttorna ätit upp den, men den var hel... precis orörd. Så idag ska jag tvätta och fixa med den

.
Ha det gott alla!