• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • tessbmess
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-22 15:33:46 följande:
    Tänkte fråga en sak var bor du ? Danmark norge tyskland ?
    Sødra Norge. :)
  • 3 barns mamma84
    tessbmess skrev 2010-04-22 15:41:04 följande:
    Sødra Norge. :)
    Okej för jag har oxå så att jag kan ändra men har på svenska hehe alltså

Här Hør

Bor i danmark tråkigt annars kunde vi ses
    (Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • tessbmess
    3 barns mamma84 skrev 2010-04-22 15:44:01 följande:
    Okej för jag har oxå så att jag kan ändra men har på svenska hehe alltså Här Hør Bor i danmark tråkigt annars kunde vi ses
    ah, jag sitter på jobbet så hær ær det bara norska tangenter som gæller fast jag kan ju anstrænga mig och sætta prickar på o och a.. :)
    Men det glømmer jag så lætt..hoppas att alla førstår ændå!
    Ja, det var synd før det hade varit trevligt!
  • Ginge

Vi har tänkt att berätta för sambos föräldrar när vi är iväg allihoppa i Prag om 2 veckor. Vi ska fira hans mammas 60år så jag hoppas att det blir en fi present till henne :) Mina föräldrar får vänta tills mage blir stor och då tänkte jag skicka ett kort till dem och berätta. Vi träffas typ vart annat år bara.
    Annars har vi inte sagt till någon alls, förutom BM :) Det är roligt att ha egen hemlighet.

• Ginge
    tessbmess skrev 2010-04-22 16:16:27 följande:
    ah, jag sitter på jobbet så hær ær det bara norska tangenter som gæller fast jag kan ju anstrænga mig och sætta prickar på o och a.. :) Men det glømmer jag så lætt..hoppas att alla førstår ændå! Ja, det var synd før det hade varit trevligt!
    Det är nog inga problem att förstå vad du skriver på norska ändå :) Danska kanske skulle vara lite svårare:)
  • tessbmess
    Ginge skrev 2010-04-22 16:22:10 följande:
    Det är nog inga problem att förstå vad du skriver på norska ändå :) Danska kanske skulle vara lite svårare:)
    He..ja antagligen ;)
  • Tilma

Igår var jag och käkade middag med ett par gamla kollegor. De anade något när jag valde ett alkoholfritt alternativ till maten... och då kunde jag inte hålla mig längre. Känns ändå skönt att ha berättat för några. Fick även en skitglad nyhet om att en av mina ex-kollegor som, precis som mig, bytt arbetsplats, också väntar smått. I mitten/slutet på november. Känns verkligen superkul att veta om någon mer i bekantskapskretsen som kommer vara mammaledig i samma veva som en själv

Live to win.
  • Ginge
    Tilma skrev 2010-04-22 17:31:39 följande:
    Igår var jag och käkade middag med ett par gamla kollegor. De anade något när jag valde ett alkoholfritt alternativ till maten... och då kunde jag inte hålla mig längre. Känns ändå skönt att ha berättat för några.
    det blir ju så när man är van att dricka något med alkohol i till middagen eller på fest. För mig är ju mycket lättare för det blir mer ovanligt att jag dricker med alkohol än utan. Så även nu dricker jag vatten till allting men ingen ens får tanke om graviditet :)  För det är ju så typ alltid :P
  • Ginge

man ska väl inte klaga men ush vad jag mår illa igen. Idag hade 3 timmar friskt tid. Nu känner att snart spyr.  Titta på datorn gör värre.... Så nu går jag och lägger mig i stället.... Ha det bra tjejer!

• Tilma
    Ginge skrev 2010-04-22 18:36:06 följande:
    Ja, det är ju så!
    Live to win.
Svar på tråden Decemberbebis 2010