MammaMu81 skrev 2010-04-25 20:49:41 följande:
ojojoj sååå mkt som händer i mitt liv, eller rättare sagt så lite, men jag är alldeles för trött för att orka sitta framför datorn om kvällarna.... Känner mig som en urvriden disktrasa.... ORKAR inget... mår illa, är hungrig, får en kick faller pladdask av utmattning... såååååå jobbigt.... Ännu jobbigare blir det av att magen är svullen efter bara 7 veckor och jag måste låtsas som ingenting på jobbet!
Vad skönt att höra att det är någon mer som mår pyton. För fy farao vad jag mår dåligt. Jag är sinnessjukt trött, har ont i brösten, är på dåligt humör, mår illa mm mm. Min mage är också sjukt stor, jag kommer bara i ett par av mina byxor... Men jag vill ju inte berätta förens vi passerat vecka 12, vilket känns som en evighet kvar. Funderar på att berätta för min familj eftersom dom märker att jag mår dåligt och så ser dom ju min mage. Så med andra ord kanske dom redan har fattat. jag försöker att tänka positivt att om jag mår så här dåligt måste det ju betyda att bebisen växer och mår bra eller?!
Nu sitter jag på jobbet och känner att jag inte orkar vara trevlig mot gästerna (jobbar i hotellreception) vill ju bara hem och sova. Som tur är jobbar jag inte så mycket men resten av tiden ska jag roa vår 1,5 åring, som inte är så glad åt att jag bara vill ligga på soffan...
Fy vad jag klagar jag är ju faktiskt gravid och borde ju vara glad åt det...