Nanna84 skrev 2010-05-20 12:47:17 följande:
Samma sak har hänt mig med nu i v. 11. Mår inte illa, känner inte av bröstan, är knappt trött längre heller. Igår dansade jag t.o.m runt i köket och städade. Nåt som inte har hänt på flera, flera veckor :)
Här är liknande. Mitt illamående verkar avta. Har precis börjat v. 12. Men kan inte riktigt ännu tro att det ska bli så resten av tiden. Jag fortfarande tror att illamående kan komma....
För ett par nätter sedan så upptäkte jag att det går inte längre sova på magen. Det gör ont. Jag gissar att det blir livmoder som trycks då. Och i för sig så det käns konstigt, för mitt mage har inte ändrats ett dugg. Kläder har inte blivit tajtare och allmän vikt har minskat...
jag har också svårt att sova på nätterna, mest på grund att det gör lite ont i magen. På dagarna är ju helt ook, men på nätterna så känns att livmoder växer varje timme...
så jag har bestämt mig att idag ska åka och titta på mammakläder iaf. Hoppas att jag träffar ingen bekant i B&B avdelning. Vill inte bli avslöjad mot sin egen vilja :)
p.s. Jag har också dansat lite igår :)