JObbit när man får ont i rygen.... Fast jag än så länge inte fått sådant problem. Men jag vet att det kommer.
Idag är jag faktiskt en glad tjej. Har varit på inskrivningen. BM verkade inta ha bråttom, så vi satt och pratat om allt möjligt i 1,5 tim....:) Härligt. och ännu härligare att alla prover hon tog visade sig vara riktigt bra:) T.o.m. blodtrycket sa hon var helt normal, även om jag kände mig alldelles svimfärdig då.... Det var ett annat sak med att ta blod från armen... jag förvarnade henne att jag är väldigt svårstucken. men tyckte hon försöker ändå. Nä, hon gav upp rätt så fort, och sa att vi tar det nästa gången kanske. då ska jag skickas till sjukhusets blodtagningen, dem har ju mer erfarenhet, så förhoppningsvis klarar det. (fast senast även för dem tog typ 10försök, och mina båda armar...)
Nu nästa besök blir UL i slutet på juni och då får vi se lilla foster. Jag hoppades att man göra det innan midsommar, så vi skule kunna visa upp och meddela vid festen. Men nu får det vänta ett tag till.
Föresten det där med matten. Förut älskade jag äpplerna, kunde lätt äta 1 kg per dag, men nu min mage protesterar mot dem. Synd. Blir vindruvor och körsbärstomater istället:)