Nanniii skrev 2010-05-17 11:33:04 följande:
Hej hej!! Hoppas ni mår bra ;) Är det fler än jag som känner er ogravida?! Jag har fruktansvärd spänningshuvudvärk vissa dagar och jag kissar mkt mer än vanligt , men that's it! Bör man vara orolig? Ha en bra dag Kram
Jag tror inte att du ska vara orolig, men å andra sidan är det ju svårt att inte oroa sig när man inte tycker att man känner sig "gravid" jag är likadan, jag mådde lite illa förut men det är borta, det enda jag har är ont som fan i brösten( fortfarande) trötthet och sen är jag väldigt ojämn i humöret, men det är allt. Jag personligen tycker att magen är större och folk frågar om jag är gravid, men det spelar ingen roll för oron ligger i bakhuvudet och gnager! Så idag föll jag offer för mina egna spöken och bokade en tid i Uppsala för ett privat vul. I min stad finns det ingenstans att göra privata vul och uppsala är bara en timme bort, och jag känner till stan lite eftersom jag pluggar där.
230kr kostade det och de gjorde mellan v8-12, det var då deras maskin fungerade bäst sa tjejen jag pratade med, så jag fick en tid om 2 veckor den 3/6.
Nu är det väl ingen självklarhet att allt går bra bara för att man ser en levande knodd på vul, men det känns ju iaf som att man kan ta det lite lugnare.
Sen så ska tydligen oro och funderingar höra v10 till, står det i mina gravidböcker, det kanske är sant