ÄlskadeGryn skrev 2010-05-24 21:22:15 följande:
Å fy vilken vidrig upplevelse, då förstår jag verkligen varför du vill göra fvp!! Min kusin var med om nåt liknande och det slutade tack och lov oxå lyckligt med en helt frisk och go liten Saga (hon fick namnet pga av det de fick gå igenom och för att det slutade lyckligt som i sagorna ). De är förövrigt oxå 100 % inställda på fvp nästa gång vilket man kan förstå!
Mrs TH skrev 2010-05-24 21:40:52 följande:
Usch minifer vilken mardröm, tur att den slutade lyckligt iaf och jättefint bula! Hoppas att ni mår bra, eller så bra som möjligt iaf Här har cravingsen hittat hem och det enda jag kan äta just nu är fruktsallad och trocadero. Jag är så himla hungrig men allt äcklar mig förutom trocadero och frukt. Eftersom det är så mkt socker i trocadero( ja i frukt med men där finns det iaf lite vitaminer och fibrer) så har jag begränsat mig till 2 glas om dagen, vilket är ett helvete just nu haha. Dessutom är jag röksugen, fattar inte varför för det är typ 12 veckor sen jag slutade röka. Så matproblematiken och tröttheten är det värsta just nu, men på den positiva sidan, jag har grymt härliga sexdrömmar haha
Ja det var verkligen ingen höjadere alls. Var ju livrädda att vi skulle vara tvugna att ta bort det lille knyttet jag kände sparka varje dag, och behöva gifta mig en vecka senare i urgröpt mammabrudklänning liksom. Nä fy fan. Veckan det tog att få svar på fvp var den värsta i mitt liv, och när vi fick positivt besked blev jag gladare än när han faktiskt föddes, haha! Lider så fruktansvärt med dem som inte har samma tur.
Trocaderoooooooo ååååååh vad mysigt! dumma DUMMA skitdiabetes!! Jag har såddan sockersug också, men jag kan ju fan inte ens ta en macka utan att jag får alldeles för högt blodsocker, muuuu!! Jag vill leva på bakelser med grädde och hallon ju!!!! När du har det svårt tänk på mig som inte får dricka något annan än max två glads mjölk eller bara vatten. (ptja, sockerfritt går ju bra men det är så himla äckligt ju)