VI har UL den 29 juni. Ska bli spännande. Men annars tänker jag inte så mycket på det.... Jag vet, jag är konstig...
Däremot jag blev jätte glad idag när jag hittade min bröllops klänning :) Hade tänkt bara komma in och fråga hur fungerar allting, typ hyr man eller köper hur mycket kostar osv. men hon direkt säger men varsågod och prova... :) Sen ställer hon massor frågor: vilken stil har du tänkt? - jag har inte tänkt nånting, ingen anning, innen dröm bild; vilka skor ska jag ha? - jaså, ska man behöva skor med, frågar jag?; Har du tänkt på att man ska ha si och så BH också? - nej, jag har inte tänkt någonting...; Har du varit och kolat lite på bröllopsmässor? - nej, varför ska man göra det, jag viste själv att vi ska gifta hos först 2 veckor sedan....
Så ni förstår, jag står där helt i shock och klänningarna bara kommer :) Men en fastnade jag till direkt. Kändes som jag köper på en gång, men först ska man ju få bekräftelse från kyrkan att man får gifta sig ju :)
Så gick vi hem och tänkte, att vi måste ringa upp kyrkan idag, så jag vet om jag köper klänningen eller inte. Sen kommer vi hem och där ligger största brevet....från Kyrkan! Vi får gifta hos! :) Så nu är vi båda men jag extra mycket glada över detta.
Blir händelse rik år. April blir gravida, Juli - gifter hos, december kommer bebis :) Är bara så lycklig!
Borde sova gott i natt ;)