• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • Ett två tre

Vad kul med bröllop

Vi har varit gifta 3 år i sommar, vi gifte oss 14 juli 2007 och hade BF 12 april 2008, hihi, vi hann gifta oss i alla fall, blev gravid typ helgen efter

Vi hade spöregn och 10 grader, mitt i juli, otur, men det glömdes fort bort kan jag berätta

☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Lakritsnapp

Hej tjejer.

Grattis till alla som planerar bröllop!

Jag och min man har varit gifta i 1 1/2 år. Vi surpriseade alla på dotterns dop och passade på att gifta oss.

Går in i v.10 idag. Är det nå´n mer som känner sig "ogravid"? Nu har tom illamåendet avtagit... nå´t litet bevis på att jag är på smällen vill jag ju ha {#lang_emotions_wink}.

• Nanna84

Jag går in i vecka 12 i morrn och känner mig totalt ogravid! Har läst om och om igen att det är normalt och att nu är tiden man bara ska njuta, men det är lite svårt när man tvivlar på att liten finns kvar där inne.. Vil gärna höra några hjärtljud nu! :)

• Minifer
    Lakritsnapp skrev 2010-05-23 11:10:24 följande:
    Hej tjejer. Grattis till alla som planerar bröllop! Jag och min man har varit gifta i 1 1/2 år. Vi surpriseade alla på dotterns dop och passade på att gifta oss. Går in i v.10 idag. Är det nå´n mer som känner sig "ogravid"? Nu har tom illamåendet avtagit... nå´t litet bevis på att jag är på smällen vill jag ju ha .
    hurra! Jag gick in i v 10 igår och känner noll zipp nada :) Vi har bröllopsdag idag, wohooo
  • Sandragumman

tja jag tycker de är många som tappat symtom nu, jag går in i vecka 11 på tisdag och jag tycker tröttheten kommit tillbaka efter att varit borta ett litet tag, jag måste kissa på natten vilket jag aldrig brukar behöva, halsbrännan gör sig påminnd ibland och ett tryck över magen är de ofta samt molande värk....

hahaha finns de fler symtomer??? för nu lät de som att jag hade alla och lite till!

Hur som hellst så klagar jag väl inte så mycket på de men de är så nytt för mig då jag inte hade en enda symtom under hea graviditeten med min son.

• Jessika82

Jag har tappat illamåendet och tröttheten i viss del det ända som jag har kvar är mina svullna och ömmande bröst.. (sambon är nöjd)

• ÄlskadeGryn

Hej tjejer.

Å vad härligt med alla bröllop själv har jag vart lycklig fru i 1 1/2 år.
    Har gått in i v 12 och blir lite avis på alla er som inte känner så många symtom (även om jag förstår att det oxå är lite jobbigt) jag mår sanslöst illa till och från, är grymt svullen om magen och tycker att det klämmer och trycker obehagligt HELA tiden och har de senaste dagarna drabbats av en sanslös nästäppa USCH säger jag så här mådde jag inte i min förra graviditet!!
    Imorn ska jag och lämna blodprov infor kub/nuptestet som vi ska göra nästa vecka, är väl inte så mycket att förlita sig på då det mest är ett sannolikhetstest men om inte annat så känns det skönt att få göra ett tidigt ul efter alla mina konstiga småblödningar..
    Var det nån annan som skulle göra kub/nup?

• Minifer
    LyckligaGatan skrev 2010-05-23 08:12:22 följande:
    Tack för tipset! Ska kolla min klänning ikväll. GRATTIS på bröllopsdagen!!
    tack så jättemycket!

Mulisen: Jag skall göra KUB =) Skall lämna blod 31 maj och sedan göra provet den 9e juni.

Idag har jag tagit första magbilden, har lagt upp den plus en tagen samma dag med sonen i mitt galleri under Knyttling om någon vill kika =)
  • SaraTheres

Grattis till alla som ska gifta sig. Jag bearbetar fortfarande sambon {#lang_emotions_laughing}.

Idag var jag o köpte mina första "mamma"byxor. Inte för att jag gått upp nåt än men jag tycker mina vanliga byxor trycker för mycket över magen. Man vill ju inte vara förpassad till tights o mjukisbyxor varje dag.

Svar på tråden Decemberbebis 2010